مسئولی که کوتاهی کند، از همین مردم سیلی می‌خورد/ نظارت بر قیمت‌ها ربطی به تحریم ندارد


مسئولی که کوتاهی کند، از همین مردم سیلی می‌خورد/ نظارت بر قیمت‌ها ربطی به تحریم ندارد

مرجع تقلید جهان تشیع گفت: امروز تمام خواسته رهبری معظم، علماء و مراجع، حل مشکلات مردم است. اگر مسئولی در خدمت به مردم کوتاهی کند، بداند روزی از همین مردم سیلی خواهد خورد.

به گزارش خبرنگار دین و اندیشه خبرگزاری فارس، آیت‌الله العظمی حسین نوری همدانی از مراجع عظام تقلید در دیدار عده‌ای از طلاب اعزامی به مناطق مختلف کشور برای انجام تبلیغ در دو ماه عزاداری، محرم و صفر را بهترین فرصت تبلیغی دانست و گفت: باید افکار و هدف امام حسین (ع) را با شرایط روز برای مردم معرفی کرد. اینکه می‌گویم امام حسین (ع) برای برداشتن ظلم و ستم و مبارزه با فساد قیام کرد. اینکه می‌گویم برقراری عدالت و اجرایی کردن اسلام محمدی هدف امام حسین (ع) بود، برای مردم بیان شود.

وی افزود: باید گفته شود آن قدر مبارزه با ظلم و ستم و فساد مهم بود که اباعبدالله (ع) برای ریشه کن کردن آن و استقرار اسلام ناب تمام هستی خود را به میدان آمد.

آیت‌الله نوری همدانی با بیان اینکه دشمن به دنبال تضعیف عاشورا است، خاطرنشان کرد: دشمن می‌داند تا فرهنگ ظلم‌ستیزی و ایثار و شهادت است، هیچ کاری از پیش نخواهد برد.

معظم‌له پاسخ به شبهات را مهم‌ترین و اصلی‌ترین کار امروز روحانیت دانست و گفت: دشمن با استفاده از فضای مجازی و تبلیغاتی گسترده سعی در تخریب اعتقادات دارد. امروز باید شبهات را دید و پاسخ داد.

این مرجع تقلید تصریح کرد: نمی‌شود گفت در منابر از سیاست اسلامی سخن نگوییم. اتفاقاً دشمن دنبال همین است که بی‌سر و صدا مجلسی گرفته شود و تمام، در حالی که عزاداری باید باشکوه باشد. حرکت سیاسی امام حسین (ع) معرفی شود. مسائل روز بیان شود. امروز مردم می‌خواهند بدانند که امام حسین (ع) چه وظیفه‌ای را برای آن‌ها در نظر می‌گیرد.

مرجع جهان تشیع، خطر القاء ناکارآمدی حکومت اسلامی را توطئه دشمن دانست و افزود: یأس و ناامیدی در جامعه خطر بزرگی است. اما نباید از بازگو کردن حقایق غفلت کرد.

آیت‌الله نوری همدانی بیان مشکلات و معضلات را لازم دانست و ابراز داشت: علماء ما باید با مردم و در کنار آن‌ها باشند. امروز هم وظیفه همین است. روحانیت در دفاع از مردم و انقلاب و نظام باید بر سر عده‌ای که ضربه می‌زنند داد بزنند. امروز تمام خواسته رهبری معظم، علماء و مراجع حل مشکلات مردم است. اگر مسئولی در خدمت به مردم کوتاهی کند، بداند روزی از همین مردم سیلی خواهد خورد.

ایشان گفت: ناامید کردن مردم بسیار خطاست. ولی بیش از همه بعضی از مسئولان با عملکرد بد خود مردم را ناامید می‌کنند. مردم وقتی می‌بینند یک جنس صبح یک قیمت و عصر یک قیمت گاهی دو مغازه کنار هم با قیمت متفاوت دارد، از این عدم مدیریت نامید می‌شوند.

این مرجع تقلید با تأکید بر اینکه نظارت و کنترل قیمت ربطی به تحریم ندارد؛ زحمت و کار می‌خواهد، خطاب به طلاب اعزامی اظهار داشت: نوکری امام حسین (ع) برای همه ما افتخار است. با مردم مهربان باشید و بدانید اخلاق و تواضع و اخلاص بهترین تبلیغ است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی