صدای لرزان "عادل الجبیر" سوژه شد
به گزارش افکارنیوز،

صدای لرزان عادل الجبیر وزیر امور خارجه عربستان سعودی در کنفرانس خبری اخیر درباره بحران با کانادا مایه تمسخر کاربران فضای مجازی در توئیتر شده است. به گونه‌ای که مشاور ولیعهد پیشین عربستان نیز در این خصوص تاکید کرد این صدای لرزان نشان می‌دهد وی به شدت تحت فشار است و سیاست‌های بچه گانه بن سلمان همه چیز را تحت الشعاع قرار داده است.

صفحه توئیتری منتسب به فردی که خود را ­مشاور بن نایف ولیعهد پیشین عربستان معرفی کرده است، با اشاره به کنفرانس مطبوعاتی چند روز پیش عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان درباره کانادا، نوشت: هرگز الجبیر را با این حالت درهم ریخته ندیده بودم. صدای لرزان و رنگ زرد چهره او نشان می‌دهد او در معرض فشار‌های گسترده‌ای است و چه بسا، فشار‌ها بیشتر از زمانی است که او بیانیه «بحران با کانادا» را قرائت کرد. سیاست‌های بچه گانه بن سلمان همه چیز حتی مردان ما و شایستگی‌هایمان را از ما گرفت؟!

در همین راستا، روزنامه الشرق قطر نوشت: ۱۰۶ هزار بیننده تصاویر ویدیوئی سخنرانی عادل الجبیر درباره بحران با کانادا نشان دهنده به مسخره گرفتن عملکرد دیپلماتیک و ناتوانی وی در شرح و توضیح مواضع عربستان است. وی در این تصاویر ویدیوئی، سست و لرزان ظاهر شد. این در حالی است که این بحران همان طور که بار‌ها درباره بحران با قطر گفته بود، «بسیار بسیار کوچک نیست.»

برخی در توئیتر، عادل الجبیر و «صدای لرزان وی» را مسخره کردند و این آشفتگی را نشان از ترس و احساس و نبود اطمینان دانستند.