گزارش دیلی‌میل از پنالتی جنجالی ایران و خوش‌شانسی رونالدو


گزارش دیلی‌میل از پنالتی جنجالی ایران و خوش‌شانسی رونالدو

بانک ورزش - روزنامه دیلی میل انگلیس پس از فرار رونالدو از دریافت کارت قرمز برابر تیم ملی ایران، به عملکرد کمک داور ویدیویی و حواشی پرسروصدای ستاره‌هایی چون نیمار و رونالدو در جام جهانی پرداخته...

بانک ورزش - روزنامه دیلی میل انگلیس پس از فرار رونالدو از دریافت کارت قرمز برابر تیم ملی ایران، به عملکرد کمک داور ویدیویی و حواشی پرسروصدای ستاره‌هایی چون نیمار و رونالدو در جام جهانی پرداخته است.

به گزارش بانک ورزش، دیلی میل نوشت: از سقوط نمایشی نیمار تا فرار و خوش شانسی رونالدو و پنالتی‌های بسیار در این میان، آیا کمک داور ویدیویی تاکنون در جام جهانی موفقیت آمیز عمل کرده است یا خیر؟

پنالتی ایران برابر پرتغال

در زمان های تلف شده این بازی، ضربه سر سردار آزمون به دست سدریک سوارس در محوطه جریمه برخورد کرد. در حالی که تماشاگران همه شوکه شده بودند، انریکه کاسرس داور پاراگوئه‌ای تصمیم گرفت تا از کمک داور ویدیویی در کنار زمین استفاده کند.

پس از آن برای ایران پنالتی بحث برانگیزی گرفته شد و انصاری فرد آن را گل کرد. ایرانی ها حتی در دقایق پس از آن هم فرصت پیروز شدن را داشتند.

گزارش دیلی‌میل از پنالتی جنجالی ایران و خوش‌شانسی رونالدو

آیا گرفتن پنالتی تصمیم درستی بود؟
در حالی که بسیاری باید به تصمیم داور انتقاد می کردند اما این کمک داور ویدیویی بود که هدف انتقادها قرار گرفت. عده ای عقیده دارند که با وجود این تکنولوژی بازهم داوران در قضاوت خود اشتباه می کنند و این باعث شد تا این سوال مطرح شود: فایده استفاده از کمک داور ویدیویی چیست؟

در صحنه دیگر، رونالدو مرتکب خطای آشکاری شد و آرنج خود را به صورت مرتضی پورعلی گنجی زد. داور تصمیم گرفت از کمک داور ویدیویی استفاده کند و با این که احتمال کارت قرمز برای او وجود داشت اما داور تصمیم گرفت به جای کارت قرمز، تنها با یک کارت زرد او را جریمه کند.

آیا این جریمه تصمیم درستی بود؟

کارلوس کی روش به شدت به این تصمیم اعتراض کرد. شاید رونالدو در این صحنه خوش شانس بود که در زمین بازی باقی ماند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...