کرسی «حفظ و تلاوت قرآن کریم» ویژه بانوان در یزد برگزار می‌شود


کرسی «حفظ و تلاوت قرآن کریم» ویژه بانوان در یزد برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی- با توجه به درخواست تعدادی از بانوان جهت تشکیل کرسی حفظ قرآن کریم در شهر یزد و پیگیری ایکنا یزد با تمهیدات انیشیده شده توسط اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان این جلسه ویژه بانوان در شهر یزد تشکیل خواهد شد.

کرسی «حفظ و تلاوت قرآن کریم» ویژه بانوان در یزد برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از یزد، با توجه به درخواست تعدادی از بانوان جهت تشکیل کرسی حفظ قرآن کریم در شهر یزد و پیگیری ایکنا یزد با تمهیدات انیشیده شده توسط اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان این جلسه ویژه بانوان در شهر یزد تشکیل خواهد شد.

محمدحسین کاظمی، رییس اداره امورقرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد در این خصوص به ایکنا گفت: کرسی حفظ و تلاوت قرآن کریم ویژه بانوان همزمان با ماه مبارک رمضان در شهر یزد برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این جلسه یکشنبه و چهارشنبه هر هفته در ماه مبارک رمضان از ساعت 17 الی 18:30 در محل سالن سیدالشهدا امامزاده جعفر ع یزد برگزار خواهد شد.

کاظمی با اشاره به اینکه این جلسه فرصتی برای استعدادیابی بانوان و حمایت از بانوان حافظ و قاری قرآن کریم خواهد بود تا بتوانند در این محل به تلاوت قرآن کریم بپردازند گفت: عموم بانوان می توانند در این جلسه شرکت و از تلاوت قاریان و حافظان بهره مند شوند.

رییس اداره امورقرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد افزود: امیدواریم حضور و استقبال پرشور بانوان در این جلسه را شاهد باشیم تا این گونه جلسات مستمرا برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه این جلسه بعد از ماه رمضان نیز ادامه خواهد داشت گفت: این جلسه بعد از ماه مبارک رمضان به صورت تخصصی تر و یک روز در هفته و با حضور کارشناسان و داوران برگزار خواهد شد.

کاظمی آمادگی این اداره کل برای اجرای برنامه های قرآنی ویژه بانوان در سطح استان را اعلام کرد و گفت: امیدواریم این جلسات نقش موثری در شکوفایی استعدادهای بانوان و درخشش آنها در کشور و بین الملل داشته باشد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید