فراخوان جذب استخدام پیمانی برای 200 نفر در سازمان حفاظت محیط زیست


فراخوان جذب استخدام پیمانی برای 200 نفر در سازمان حفاظت محیط زیست

سازمان حفاظت محیط زیست برای تأمین نیروی انسانی خود از طریق آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی در سال 97، 200 نفر در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری به‌ صورت پیمانی در کلیه استان‌ها جذب می‌کند.

فراخوان جذب استخدام پیمانی برای 200 نفر در سازمان حفاظت محیط زیست

به گزارش فانوس، سازمان حفاظت محیط زیست برای تأمین نیروی انسانی خود بر اساس مفاد قانون مدیریت خدمات کشوری و در چارچوب دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای به‌کارگیری افراد در دستگاه‌های اجرایی تعداد 200نفر از افراد واجد شرایط که در سایت سازمان سنجش اعلام‌شده است را از طریق آزمون توانمندی‌های عمومی، تخصصی و مصاحبه تخصصی و طی مراحل گزینش به‌صورت پیمانی استخدام می‌کند.

بنابراین گزارش، متقاضیان ثبت‌نام در پنجمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی

در سال 1397 برای شرکت در آزمون مذکور منحصراً به‌صورت اینترنتی در سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کنند .

ثبت‌نام آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی در سال 1397 از روز یکشنبه مورخ 97/02/23 آغاز و در روز دوشنبه مورخ 97/02/31 پایان می‌پذیرد.

لذا کلیه داوطلبان دقت نمایند که این تاریخ به‌هیچ‌عنوان تمدید نخواهد شد و به درخواست‌هایی که بعد از تاریخ مذکور برای ثبت‌نام به سازمان سنجش آموزش کشور واصل شود به‌هیچ‌وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.

لازم به توضیح است آزمون مذکور در تاریخ 97/04/15 برگزار خواهد شد.

گفتنی است، کلیه اطلاعات مربوط به آزمون استخدامی شامل موارد آزمون،مدارک تحصیلی مشمول هر شغل و اطلاعات مربوط به شرایط سنی و غیره در دفترچه پنجمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی در سال 1397 اعلام‌شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط