نمایندگی بیمه تجارت نو در کردستان راه اندازی شد


نمایندگی بیمه تجارت نو در کردستان راه اندازی شد

سنندج- ایرنا- نمایندگی شرکت بیمه تجارت نو برای نخستین بار در استان کردستان راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، نمایندگی شرکت بیمه تجارت نو در کردستان به عنوان هیجدهمین نمایندگی این شرکت روز پنجشنبه با حضور مدیر عامل شرکت بیمه تجارت نو در خیابان مولوی سنندج راه اندازی شد.
شرکت بیمه تجارت نو سال 1395 با سرمایه اولیه 2 هزار و 500 میلیارد ریال ایجاد شد و در سال نخست فعالیت خود در 10 استان کشور دفتر نمایندگی ایجاد کرد.
مدیر عامل شرکت بیمه تجارت نو در حاشیه راه اندازی نمایندگی کردستان در نشست خبری با خبرنگاران کردستان اظهار کرد: این شرکت که در بازار بورس عضویت دارد با همکاری بانک های تجارت، پارسیان، سرمایه گذاری ایرانیان و پست بانک از سال گذشته راه اندازی شده و تا پایان امسال در تمامی استان های کشور نمایندگی راه اندازی می کند.
سیدمحمد عباس زادگان افزود: این بیمه با داشتن یک هزار کارشناس در کمترین زمان ممکن، با اسکن و ارسال مدارک بیمه شدگان به مرکز، در مدت 24 تا 48 ساعت خسارت ها را پرداخت می کند.
وی اضافه کرد: این شرکت خدمات گسترده ای را در زمینه خسارت ها و بیمه عمر به مشتریان خود ارائه می کند و در 2 بخش فروشنده بیمه نامه و بیمه عمر نمایندگی فروش در شهرستان ها راه اندازی می کند.
وی اظهار کرد: این شرکت بسته های مختلفی برای اقشار مختلف از جمله روستائیان و صاحبان صنایع طراحی کرده و ضمن آموزش، مشاوره هایی در مورد خرید تجهیزات ایمنی به آنها ارائه می دهد.
مدیر عامل شرکت بیمه تجارت نو گفت: برای راه اندازی دفتر نمایندگی در شهرستان ها داوطلبان باید در آزمون دوره راه اندازی قبول شوند اما برای نمایندگی بیمه عمر نیاز به راه اندازی دفتر نیست و تنها فراگیری آموزش های اولیه کفایت می کند.
به گفته وی سال 1395 بیش از 35 هزار بیمه شده در کشور تحت پوشش بیمه تجارت نو قرار داشتند و بیش از 50 میلیارد خسارت به آنها پرداخت شد.
**خبرنگار: عبداله رحمانی**انتشاردهنده: امید بهمنی
3020/ 6108

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زیبایی زن داعشی سریال پایتخت در واقعیت ! / الیزابت کیست ؟! + عکس ها و بیوگرافی