فال روزانه چهارشنبه 29 اسفند 1397


فال روزانه چهارشنبه 29 اسفند 1397

آیا می‌خواهید بدانید امروز چه چیزی در انتظار شماست؟ با خواندن فال روزانه 29 اسفند 1397 بر اساس ماه تولد خود، برای خود برنامه ریزی کنید و نگاه بهتری به روز خود داشته باشید.

فال روزانه چهارشنبه 29 اسفند 1397


فال روزانه چهارشنبه 29 اسفند 1397

ستاره | سرویس سرگرمی - دوست عزیز متولد آخرین روز از آخرین ماه سال، تولدت را تبریک می‌گوییم. همیشه باید برای بلند مدت برنامه‌ریزی داشته باشید اما سعی کنید برنامه‌ها و اهدافتان را با کسی درمیان نگذارید زیرا همیشه افراد حسود و سودجویی هستند که سد راهتان شوند. بهار فصل بسیار خوبی برای شما خواهد بود و بسیاری از مشکلاتتان در سه ماهه اول سال حل خواهد شد. سعی کنید نسبت به دیگران ذهنیت خوبی داشته باشید. این ذهنیت باعث می‌شود تعاملاتتان با دیگران به بهترین نحو ممکن ادامه یابد.
فروردین

عشقتان امروز کمی به شما بی توجهی می‌کند و ممکن است باعث شود احساس بدی پیدا کنید و حساس شوید. نگران نباشید چرا که او این روزها تحت فشارهای مختلفی است که باید درک شود. اگر هنوز متأهل نشده اید یکی از آشنایانتان شما را به خود جذب کرده است اما از بیان علاقه‌تان ترس دارید. فراموش نکنید که هر انسانی نقاط ضعف و قوتی دارد. احساستان را بیان کنید تا در سال پیش رو یک رابطه موفق را تجربه کنید.

اردیبهشت

اخبار عجیبی امروز به گوشتان خواهد رسید که شما را دچار شگفتی می‌کند. بهتر است درباره صحت و سقم این موضوع با فردی آگاه صحبت کنید. سال جدید در راه است. سعی کنید در این سال علاوه بر برنامه‌ریزی های شغلی به برنامه ریزی در زندگی شخصیتان نیز بپردازید و فراموش نکنید که همه زندگی محدود به کار و پول نیست. باید بتوانید در عین حال برنامه‌های تفریحی بیشتری را در برنامه‌تان بگنجانید.

خرداد

امروز بسیار پرانرژی هستید و و این انرژی باعث می‌شود تا ایده شرکت در فعالیت‌های اجتماعی به ذهنتان خطور کند. این فعالیت‌ها می‌تواند ورزشی، فرهنگی و یا هنری باشد. چنین فضاهایی شما را با افراد جدیدی آشنا می‌کند که می‌توانند مسیر زندگیتان را تغییر دهند. با توجه به آغاز سال نو می‌توانید برای اینگونه فعالیت‌ها در سال جدید برنامه‌ریزی کنید. ممکن است به زودی یک سفر شغلی مهم را در پیش داشته باشید که تأثیر بسزایی در ارتقای شغلی شما خواهد داشت.

تیر

مدتیست که زندگیتان صرفا به شغل و درآمد محدود شده و هیچگونه برنامه تفریحی را تجربه نکرده‌اید. فراموش نکنید که برای ادامه زندگی و رسیدن به موفقیت‌های شغلی باید شرایط روحی مساعدی داشته باشید. امروز باید به فردی درباره یک موضوع خاص صحبت کنید. سعی کنید با آرامش حرفهایتان را به صورت منطقی به گوش طرف مقابل برسانید.

مرداد

امروز کمی احساس خستگی دارید اما فردا حال بهتری خواهید داشت. این خستگی ممکن است حاصل کارهای فشرده شما پیش از آغاز سال نو باشد. در ایام تعطیلات سفری در پیش خواهید داشت که می‌تواند درهای جدیدی را برای زندگی بهتر باز کند. این روزها کمی در اعتقادات و باورهایتان شک و تردید ایجاد شده است. این اتفاق را به فال نیک بگیرید و ذهنتان را رها کنید و در انجام کارهایتان کمی ریسک پذیر باشید تا بیشتر موفق شوید.

شهریور

در مدت اخیر فشار استرس و اضطراب زیادی را تحمل کرده‌اید اما تعطیلات فرارسیده و شما می‌توانید در این روزها فارغ از فشارهای شغلی به استراحت و تفریح بپردازید. فرد جدیدی در زندگی شما حضور دارد شاید در ابتدا فکر کنید که فرد مناسبی برایتان نیست اما به زودی به یکی از نزدیک‌ترین افراد به شما در زندگی تبدیل خواهد شد و مسیر جدیدی در زندگی را برایتان باز خواهد کرد.

مهر

امروز روزیست که برای سال جدید پیشنهادات شغلی جدیدی را دریافت می‌کنید. تعطیلات زمان خوبیست تا به این پیشنهاد فکر کنید. این پیشنهاد ممکن است وسوسه‌انگیز به نظر برسد اما بهتر است علاوه بر پول به بقیه جوانب آن نیز توجه کنید. سعی کنید در تعطیلات به یک مسافرت هرچند کوتاه بروید. ذهنتان در این مدت درگیری‌های بسیار زیادی را تجربه کرده و خسته شده است و نیاز به یک استراحت و تفریح مناسب دارید.

آبان

شما فردی احساساتی هستید و دلتان می خواهد عشقتان نیز مانند شما باشد. فراموش نکنید که همه انسانها ویژگی‌های متفاوتی دارند. سعی کنید فرد مورد علاقه‌تان را همانگونه که هست دوست بدارید. در پایان امشب خبری بسیار خوبی را دریافت می‌کنید که تعطیلات را به کامتان شیرین خواهد کرد. این خبر می‌تواند مسیر زندگی شما را تغییر دهد.

آذر

امروز روزیست که با افراد جدیدی آشنا می‌شوید که این آشنایی می‌تواند آغازی باشد برای یک مسیر طولانی شغلی. سعی کنید هیچ وقت از هدفی که دارید نا امید نشوید. افراد زیادی هستند که تلاش می‌کنند شما را ناامید کنند اما شما با تلاش و پشتکاری که دارید باعث شگفتی آنها خواهید شد. صبر و مشورت با افراد متخصص را نیز فراموش نکنید زیرا می‌تواند به شما کمک شایانی کند.

دی

امروز روزیست که اتفاق غیرمنتظره‌ای برایتان خواهد افتاد که هیچ وقت انتظارش را نداشتید. این شادی را با دیگران تقسیم کنید و یک جشن کوچک همراه با آشنایانتان در نظر بگیرید. برای تعطیلات یک برنامه مسافرت و گردش تنظیم کنید تا بتوانید روزهای کاری سال جدید را با انرژی بالا آغاز کنید. امروز ممکن است به کسی بخواهید پیشنهاد آشنایی بدهید. نترسید و با آرامش احساساتتان را به او بیان کنید.

بهمن

شما از آن دسته افرادی هستید که همیشه از مشکل عدم اعتماد به نفس کافی رنج می‌برید و این موضوع به شدت روی روابط اجتماعی و شغلیتان تأثیر منفی گذاشته است. فراموش نکنید که شما هم یک انسان هستید و نقاط قوت و ضعف مخصوص به خود را دارید. امروز ممکن است دلتان برای کسی بلرزد و عشق را در زندگی احساس کنید. این موضوع می‌تواند به بهبود حالتان کمک شایانی کند.

اسفند

شما از آن دسته افرادی هستید که به شدت با دیگران مهربان هستند و به آنها توجه می‌کنند. مهربانی یکی از بهترین صفات انسانی است اما نباید فراموش نکنید که مهربانی هم حدی دارد و نباید با این کار به خودتان لطمه‌ای وارد کنید. امروز شاهد یک پیام یا تماس تلفنی غیر منتظره هستید. قبل از پاسخ به درخواست ارائه شده پشت تلفن، به عواقب آن بیاندیشید تا پشیمان نشوید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله مرگبار شرور خطرناک به 2 مرد جلوی جگرکی در شهریار / این قاتل 2 سال زندگی پنهانی داش...