افتتاح جایگاه تخصصی امیرکبیر در آستانه عید نوروز


جایگاه اختصاصی امیرکبیر در کیلومتر 40 جاده چالوس - کرج (شهر آسارا) با حضور ابراهیم توسلی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز و جمعی از مدیران محلی شهر آسارا به منظور سوخت‌رسانی از جمله بنزین معمولی، بنزین سوپر و نفت گاز به مسافران نوروزی افتتاح شد.

افتتاح جایگاه تخصصی امیرکبیر در آستانه عید نوروز

به گزارش بورس نیوز، ظهر امروز جایگاه اختصاصی امیرکبیر در کیلومتر 40 جاده چالوس - کرج (شهر آسارا) با حضور ابراهیم توسلی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز و جمعی از مدیران محلی شهر آسارا به منظور سوخت‌رسانی از جمله بنزین معمولی، بنزین سوپر و نفت گاز به مسافران نوروزی افتتاح شد.

این جایگاه دارای 2 سکوی عرضه بنزین، یک سکوی عرضه گازوئیل و در مجموع 20 نازل عرضه فرآورده و یک هزار و 500 متر فضای رفاهی شامل نمازخانه، سه واحد اقامتی، فروشگاه و ... است که در فضایی به مساحت 3 هزار مترمکعب ساخته شده است.

گفتنی است، مخازن جایگاه امیرکبیر در مجموع دارای 210 هزار لیتر ظرفیت است که امکان ذخیره‌سازی 110 هزار لیتر بنزین معمولی، 48 هزار لیتر بنزین سوپر و 48 هزار لیتر نفت‌گاز را داراست. پیش‌بینی می‌شود از طریق راه‌اندازی آن به طور میانگین روزانه 30 هزار لیتر فرآورده در ایام عادی سال و و روزانه 70 هزار لیتر فرآورده در ایام نوروز و دیگر تعطیلات به مسافران عرضه شود.

این جایگاه با سرمایه‌گذاری بالغ بر 6 میلیارد تومان ساخته و راه‌اندازی شده است. نخستین جایگاه از مسیر چالوس به سمت کرج که با توجه به نبود جایگاه در این محدوده که در مسیر 14 استان کشور قرار دارد، نقشی اساسی در کاهش تراکم جایگاه‌های دیگر و نیز تکمیل زنجیره سوخت‌رسانی در چهارمین جاده زیبای جهان دارد.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها