بحران استخراج بازیکن در صنعت نفت


بحران استخراج بازیکن در صنعت نفت

در فصل نقل و انتقالات زمستانی تیم فوتبال صنعت نفت نه تنها بازیکنی را جذب نکرده بلکه در آستانه از دست دادن دومین مهره کلیدی خود است.

به گزارش فوتبال آنلاین تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر نتوانست عملکرد خوبی را از خودش به نمایش بگذارد و با ۱۶ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار گرفت. آن‌ها در نیم فصل تنها ۲ بار موفق به شکست حریفان خود شدند و در ۳ دیدار هم تن به شکست دادند و ۱۰ بازی را هم با تساوی به پایان رساندند.

مدیران صنعت نفت در پایان نیم فصل با حرف‌های خود نشان می‌دادند که این تیم خیلی زود با جذب بازیکن وارد نقل و انتقالات می‌شود، اما این اتفاق تا به امروز رخ نداده است و نه تنها آن‌ها نتوانسته اند حتی یک بازیکن را جذب کنند بلکه کرار جاسم هافبک عراقی و یکی از مهره‌های تاثیر گذار این تیم در نیم فصل را هم از دست دادند و دیگر هافبک آن‌ها یعنی اکبر ایمانی هم در آستانه جدایی از این تیم آبادانی قرار دارد.

مدیران صنعت نفت پس از اینکه گادوین منشا مهاجم نیجریه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس در لیست مازاد این باشگاه قرار گرفت برای جذب او درخواست شان را به این باشگاه ارسال کردند، اما هنوز جواب قطعی از باشگاه پرسپولیس به دست آن‌ها نرسیده است. باتوجه به اینکه کرار جاسم برای دریافت رضایتنامه اش مبلغی در حدود ۹۰ هزار دلار را به صنعت نفت پرداخت کرده این باشگاه برای جذب منشا بعید می‌رسد مشکل مالی داشته باشد.

همچنین این تیم به دنبال جذب ۲ هافبک تیم سپاهان یعنی میلاد سرلک و جلال الدین علی محمدی بودند، اما گفته می‌شود خود این بازیکنان علاقه‌ای به حضور در نفت آبادان را ندارند و به این ترتیب این باشگاه باید قید جذب آن‌ها را بزند.

به طور حتم در نیم فصل دوم لیگ برتر صنعت نفت آبادان بازی‌های دشوار تری را در پیش خواهد داشت و با توجه به اینکه تنها ۱۱ روز تا پایان نقل و انتقالات لیگ باقی مانده است مدیران این تیم پرطرفدار کشورمان برای کسب رضایت هواداران و تقویت تیمشان باید تلاششان را در جذب بازیکن بیشتر کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس