سیستم عامل iOS 12.1.3 از سوی شرکت اپل عرضه شد


رسانه کلیک – اپل سیستم عامل iOS 12.1.3 را برای محصولات خود عرضه کرد. این آپدیت برخی باگ های سیستم عامل اپل را رفع می کند. اپل اولین بروزرسانی نرم افزاری خود برای سال 2019 را عرضه کرد. این شرکت با عرضه سیستم عامل iOS 12.1.3 سعی در رفع برخی باگ های گذشته را دارد. […] نوشته سیستم عامل iOS 12.1.3 از سوی شرکت اپل عرضه شد اولین بار در رسانه کلیک....

رسانه کلیک – اپل سیستم عامل iOS 12.1.3 را برای محصولات خود عرضه کرد. این آپدیت برخی باگ های سیستم عامل اپل را رفع می کند.

اپل اولین بروزرسانی نرم افزاری خود برای سال 2019 را عرضه کرد. این شرکت با عرضه سیستم عامل iOS 12.1.3 سعی در رفع برخی باگ های گذشته را دارد.

در این بروزرسانی اشاره ای به رفع باگ مربوط به ارتباط سلولار و یا وای فای نشده است. با توجه به این موضوع، کاربران باید تا عرضه بروزرسانی آینده این سیستم عامل صبر کنند، البته این احتمال وجود دارد که اپل در تغییرات صورت گرفته در سیستم عامل iOS 12.1.3 به رفع این مشکل اشاره ای نکرده باشد.

خوشبختانه این بروزرسانی مشکل جدیدی برای شبکه های ارتباطی محصولات اپل ایجاد نمی کند. این آپدیت مشکل مربوط به اتصال آیپد پرو 2018 به اسپیکرهای جداگانه را رفع می کند.

بر اساس اطلاعاتی که توسط اپل منتشر شده، این آپدیت مشکلات مربوط به اتصال گوشی های آیفون XR، آیفون XS و آیفون XS مکس را به اپل کارپلی برطرف می کند.

سیستم عامل iOS 12.1.3 از سوی شرکت اپل عرضه شد

اپل هوم پاد نیز در این بروزرسانی افزایش کیفیت و پایداری را تجربه خواهد کرد. اپل هوم پاد در گذشته مشکل ریستارت تصادفی داشت که با این آپدیت چنین مشکلی رفع می شود.

بروزرسانی واچ او اس 5.1.3 نیز از سوی اپل برای ساعت های هوشمند این برند عرضه شده است. این آپدیت پایداری اپل واچ را افزایش می دهد.

انتظار می رود اپل در WWDC 2019 از سیستم عامل iOS 13 رونمایی کند. تا قبل از عرضه این سیستم عامل، اپل برای رفع مشکلات iOS 12 در آینده چندین آپدیت را برای آن ارائه خواهد کرد.

سیستم عامل iOS 13 همراه با معرفی گوشی های هوشمند جدید اپل در سال جاری میلادی، در اختیار کاربران محصولات قدیمی تر این برند قرار می گیرد.

در حال حاضر iOS 12.1.3 توسط کاربران محصولات اپل که از آن پشتیبانی می کنند، قابل دریافت است.

Source: phonearena

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله اسرائیل به سوریه و عراق همزمان با صدای انفجار در ایران