سازندگان بازی Warframe درباره احتمال بازی میان پلتفرمی صحبت می‌کنند


سازندگان بازی Warframe درباره احتمال بازی میان پلتفرمی صحبت می‌کنند

صحبت بازی‌ میان پلتفرمی حالا به سراغ بازی Warframe نیز آمده و سازندگان این عنوان محبوب در مورد احتمال رخ دادن این اتفاق برای بازی خود صحبت می‌کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وب‌سایت گیمشات همراه باشید. بازی میان پلتفرمی یا کراس پلتفرم، در حال تبدیل شدن به موضوعی فراگیر و البته محبوب در دنیای بازی‌های ویدیویی است و بسیاری از بازی‌بازان انتظار...

صحبت بازی‌ میان پلتفرمی حالا به سراغ بازی Warframe نیز آمده و سازندگان این عنوان محبوب در مورد احتمال رخ دادن این اتفاق برای بازی خود صحبت می‌کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وب‌سایت گیمشات همراه باشید.

بازی میان پلتفرمی یا کراس پلتفرم، در حال تبدیل شدن به موضوعی فراگیر و البته محبوب در دنیای بازی‌های ویدیویی است و بسیاری از بازی‌بازان انتظار دارند تا بازی چند نفره محبوب آن‌ها، برروی همه پلتفرم‌ها و همه نسخه‌ها در ارتباط با یکدیگر باشند.

همان طور که گفته شد، بازی Warframe یکی از محبوب‌ترین عناوین چند نفره و آنلاین در بازار است و البته رایگان یا Free To Play بودن آن نیز در این قضیه نقش دارد. از آن جایی که بازی چند نفره پرطرفدار و محبوب، برای بحث کراس پلتفرم یا بازی میان پلتفرمی بسیار مناسب است، به تازگی صحبت‌هایی در رابطه با قابلیت بازی میان پلتفرمی برای بازی Warframe شده است. اما قطعا ایجاد قابلیت بازی میان پلتفرمی برای یک بازی چند نفره، کار و دردسر بیشتری نیز برای سازندگان آن عنوان به همراه خواهد داشت؛ به عنوان مثال، زمانی که تمام نسخه‌های بازی Warframe برروی همه پلتفرم ها با هم در ارتباط باشند، تولید و انتشار محتوا برای آن‌ها با مشکلاتی مواجه می‌گردد.

به تازگی کارگردان خلاقیت بازی Warframe از استودیوی Digital Extremes، یعنی آقای استیو سینکلر (Steve Sinclair) طی یک پخش زنده یا لایو استریم توضیح داده‌اند که ماهیت و ذات بازی که شامل محتویات مختلف و تغییر ساختار دهنده‌ای می‌شود، با بیلد‌ها و نسخه‌های مختلف برروی پلتفرم‌های مختلف ترکیب شده‌ است و همین موضوع باعث می‌شود تا اجرای قابلیت بازی میان پلتفرمی برای عنوان Steve Sinclair کمی سخت باشد. آقای سینکلر توضیح می‌دهد:

به عنوان یک توسعه دهنده، این یکی از پر ریسک‌ترین کارهایی که است که ما می‌توانیم انجام دهیم. زیرا بسیاری از عناوینی که این کار را انجام می‌دهند (قابلیت بازی میان پلتفرمی)، دیرتر برروی پلتفرم ها عرضه می‌شوند و محیط‌های مذاکره و گفت و گوی متفاوتی برای به ثبت رساندن قراردادهای خود دارند.

علاوه بر این، ما عنوانی هستیم که به طور دائم در حال تغییر هستیم، ما مودها‌ی بازی را تغییر می‌دهیم، ما گیم‌پلی را تغییر می‌دهیم. ما به طور دائم، نوسانات بسیار بزرگی را داریم، بنابراین این چیزی است که ما به آن علاقه مند هستیم و در مورد آن صحبت می‌کنیم.

به نظر می‌رسد که سازندگان بازی Warframe دوست دارند تا قابلیت بازی میان پلتفرمی یا کراس پلی را وارد عنوان چند نفره محبوب خود کنند اما از انجام این کار مطمئن نیستند. قطعا بازی میان پلتفرمی می‌تواند برای سازندگان دردسر ساز و مشکل ساز باشد اما در آن طرف، ایجاد این قابلیت می‌تواند تعداد بازی‌بازان بازی Warframe را افزایش داده و آن را محبوب تر از گذشته سازد. با تمام این تفاسیر، قطعا همه ما علاقه داریم که بازی میان پلتفرمی برروی تمامی عناوین آنلاین چند نفره محبوب وجود داشته باشد اما نمی‌خواهیم که با رخ دادن چنین اتفاقی، هسته اصلی بازی و گیم‌پلی آن تحت تاثیر قرار گرفته و طراحی آن دچار مشکل شود.

بازی Warframe هم‌اکنون برای پلتفرم های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد. محتوای گسترش دهنده جدید این عنوان نیز با نام Fortuna به تازگی منتشر شده و در دسترس بازی‌بازان قرار گرفته است.

نظر شما در مورد بازی Warframe و ایچاد قابلیت بازی میان پلتفرمی برای این عنوان چیست؟
' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
سازندگان بازی Warframe درباره احتمال بازی میان پلتفرمی صحبت می‌کنند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | رونمایی طالبان از سلاح جدید نظامی افغانستان