احتمال انتشار محتویات دانلودی برای بازی Resident Evil 2 وجود دارد


احتمال انتشار محتویات دانلودی برای بازی Resident Evil 2 وجود دارد

پس از ارائه‌ی نسخه‌ی بازسازی‌شده‌ی بازی Resident Evil 2 به بهترین شکل ممکن در زمان عرضه، ممکن است که در آینده محتویات جدیدی برای آن منتشر شوند. نسخه‌ی رایانه شخصی بازی Resident Evil 2 از نسبت تصویر 21:9 پشتیبانی می‌کند نسخه‌ی بازسازی‌شده‌ی بازی Resident Evil 2 چند روز دیگر عرضه می‌شود و طرفداران از هم‌اکنون به فکر محتویات پس از عرضه هستند. آیا...

پس از ارائه‌ی نسخه‌ی بازسازی‌شده‌ی بازی Resident Evil 2 به بهترین شکل ممکن در زمان عرضه، ممکن است که در آینده محتویات جدیدی برای آن منتشر شوند.

نسخه‌ی بازسازی‌شده‌ی بازی Resident Evil 2 چند روز دیگر عرضه می‌شود و طرفداران از هم‌اکنون به فکر محتویات پس از عرضه هستند. آیا محتویاتی اضافی برای این عنوان به انتشار خواهد رسید یا تیم کپ‌کام پس از استراحت به سراغ پروژه‌ی بعدی خود رفته و به آن خواهد پرداخت؟

«کازونوری کادویی» (Kazunori Kadoi) و «یوشیاکی هیرابایاشی» (Yoshiaki Hirabayashi)، به ترتیب کارگردان و تهیه‌کننده‌ی بازی Resident Evil 2، در گفت‌وگو با سایت Saudi Gamer بیان داشته‌اند که طبیعتاً در حال حاضر تمرکز تیم سازنده بر روی عرضه‌ی بازی اصلی است، اما این موضوع نیز مورد بحث و ارزیابی تیم قرار دارد و نمی‌توان این احتمال را رد کرد.

بسیار جالب است که ببینیم کپ‌کام چه محتویاتی را برای بازی Resident Evil 2 ارائه می‌دهد، خصوصاً با توجه به اینکه هم‌اکنون نیز محتویات زیادی در آن گنجانده شده است. باید منتظر ماند و دید که در نهایت نتیجه چه خواهد بود.

نسخه‌ی بازسازی‌شده‌ی Resident Evil 2 در 25 ژانویه‌ی 2019 مصادف با 5 بهمن 1397 برای پی‌سی و کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. با این وجود، فعلاً خبری از نسخه‌ی نینتندو سوئیچ نیست و کپ‌کام اعلام کرده است که در حال حاضر برنامه‌ای در این خصوص ندارد.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
احتمال انتشار محتویات دانلودی برای بازی Resident Evil 2 وجود دارد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


افزایش نگرانی ها در آمریکا و اروپا نسبت به پیشروی احتمالی نیروهای مسلح روسیه