پیکر سردار رجایی در کرمان تشییع شد


پیکر سردار رجایی در کرمان تشییع شد

پیکر سردار حسین رجایی فرمانده مستشاری جبهه مقاومت و مدافع حرم اهل بیت(ع) در کرمان تشییع شد.

کد خبر: 87982 ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ ۱۰:۲۸:۰۱

پیکر سردار حسین رجایی فرمانده مستشاری جبهه مقاومت و مدافع حرم اهل بیت(ع) در کرمان تشییع شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کرمان خبر، آئین تشییع و وداع با پیکر مطهر سردار حسین رجایی از جانبازان و یادگاران دوران دفاع مقدس و فرمانده مستشاری جبهه مقاومت و مدافع حرم اهل بیت(ع) صبح امروز و با حضور سردار محمد مطهری جانشین سپاه ثارالله استان کرمان، سردار محمدرضا حسنی‌سعدی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان و تعدادی از مسئولان و همرزمان شهید در محل حسینه ثارالله کرمان برگزار شد.

در پی درگذشت سردار حسین رجایی، سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام ، سردار سلیمانی به این شرح است:

من المومنین رجال صدقوا ما عهدوا الله فمنهم من قضی نحبهه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا

بار دیگر خبر عروج آسمانی یکی دیگر از یادگاران دوران عزتمند دفاع مقدس درفضای عطرآگین میهن اسلامی و دیار کریمان، استان کرمان منتشر شد.

برادر نستوه و جانباز بی‌ادعای عرصه دفاع از حریم اسلام عزیز، حاج حسین رجایی پس از دوره نسبتا طولانی بیماری، از دنیای فانی رخت بربست و به دیار باقی شتافت. این رزمنده رشید و بصیر پس از اتمام جنگ تحمیلی نیز از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نکرد ابتدا در شرق کشور با اشرار و گروه‌های منحرف و سپس در کسوت اولین مدافعان حرم آل‌الله به مبارزه با اذناب و ایادی استکبار جهانی پرداخت و منشا خدمات شایانی در این مسیر نورانی گردید.

سردار رجایی شهیدی زنده بود که تا آخرین لحظه عمر با برکت خود آنی از مجاهدت در دفاع اسلام، انقلاب و جمهوری اسلامی دریغ ننمود و بارها در صحنه‌های گوناگون به شرف جانبازی نائل نمود.

رحمت خداوند بر آن جانباز مجاهد که از دوران نوجوانی تا واپسین دم حیات با برکت خود پیوسته در حال ایثار و فداکاری بود و در نهایت در سلک مجاهدین و لباس جهاد به قائله دوستان شهیدش پیوست.

اینجانب ارتحال شهادت گونه این فداکار دلاور دوران عزت و شرف دفاع مقدس را به پدر و مادر، خانواده گرانقدرش، برادران و خواهران و همه دوستان مجاهدش تسلیت عرض می‌نمایم.

برادرتان قاسم سلیمانی

در پی درگذشت سردار حسین رجایی علیرضا رزم‌حسینی استاندار سابق کرمان و استاندار فعلی خراسان رضوی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام علیرضا رزم‌حسینی به این شرح است:

باسمه تعالی

"إنّا لله وإنّا إلیهِ رَاجعُون"

درگذشت سرداری از سرزمین کریمان و همرزمی از قبیله عاشقان ایثار و یاوران انقلاب و اسلام همه دوستان همسنگرش را متاثر و عزادار کرد . سردار حسین رجایی که در دوران دلدادگی و عاشقی جنگ ذکر لبش یا فاطمه (س) بود و سربند یا زهرا(س) بر پیشانی داشت، در شب شهادت بانوی دوعالم و مادر و ماوای شهیدان سفر به دیدار یاران شهیدش آغاز کرد و همه دوستان و علاقه مندان را در عزای خود اندوهگین نمود.

اینجانب درگذشت آن عزیز سفر کرده را خدمت خانواده مکرم و همه همرزمان و همسنگرانش تسلیت می‌گویم و از خداوند منان برای بازماندگان و آشنایان طلب صبر و برای آن عزیز سفر کرده همنشینی با سید و سالار شهیدان (ع) را خواهانم.

علیرضا رزم حسینی

استاندار خراسان رضوی

پیکر سردار رجایی در کرمان تشییع شد پیکر سردار رجایی در کرمان تشییع شد پیکر سردار رجایی در کرمان تشییع شد پیکر سردار رجایی در کرمان تشییع شد

پیکر سردار رجایی در کرمان تشییع شد

تسنیم

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !