باکس آفیس: فیلم Glass صدرنشین این هفته شد


باکس آفیس: فیلم Glass صدرنشین این هفته شد

فیلم Glass محصول کمپانی یونیورسال نتوانست به آن انتظاری که تحلیلگران داشتند در گیشه برسد اما با این حال صدرنشین باکس آفیس سینماهای جهان است. فیلم Glass محصول استودیو یونیورسال، و Blinding Edge Pictures و Blumhouse Productions نتوانست آن‌طور که انتظار می‌رود در باکس‌آفیس آخر هفته ظاهر شود اما همچنان صدرنشین آخر هفته است و طبق تخمین‌های بعمل آمده...

فیلم Glass محصول کمپانی یونیورسال نتوانست به آن انتظاری که تحلیلگران داشتند در گیشه برسد اما با این حال صدرنشین باکس آفیس سینماهای جهان است.

فیلم Glass محصول استودیو یونیورسال، و Blinding Edge Pictures و Blumhouse Productions نتوانست آن‌طور که انتظار می‌رود در باکس‌آفیس آخر هفته ظاهر شود اما همچنان صدرنشین آخر هفته است و طبق تخمین‌های بعمل آمده همانند فیلم‌های قبلی‌اش عمل کرده است. Glass شاید با نمایش Dragon Ball Super: Broly استودیو FUNimation بزرگترین خبر آخر هفته نباشد که رده سوم جدول را از آن خود کرده است اما شایان ذکر است که نتایج فعلی از توزیع‌ کننده داخلی فیلم، FUNimation نمی‌باشد. فیلم The Upside در همان رده قبلی باقی مانده و دومین رده را همچنان حفظ کرده درحالیکه هفته پیش آکوامن با فروش داخلی 300 میلیون صدر جدول بود.

باکس آفیس: فیلم Glass صدرنشین این هفته شد

فیلم سینمایی Glass به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی “ام نایت شیامالان” در نخستین هفته از اکران بین المللی خود در سینماهای هالیوود با فروشی معادل 40 میلیون دلار صدرنشین باکس آفیس شد.
این فیلم که داستانی روانشناسانه و در عین حال مرموز و هیجان انگیز را روایت می‌کند در سه روز نخست توانست با فروش فوق به رتبه سوم پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۱۹ میلادی دست پیدا کند.
بروس ویلیس و ساموئل ال. جکسون به ایفای نقش‌های خود در نشکن، و جیمز مک‌آووی و آنیا تیلور جوی در نقش‌های خودشان در شکافته بازگشته اند.

باکس آفیس: فیلم Glass صدرنشین این هفته شد

فیلم سینمایی the upside در هفته دوم اکرانش با افزایش سالن های سینما، توانست افت فروش کمی را تجربه کند و 15.6 میلیون دلار دیگر بفروشد و در جایگاه دوم جدول فروش قرار گیرد. این فیلم کمدی-درام تا به الان توانسته در مجموع 44 میلیون دلار در آمریکای شمالی فروش داشته باشد. جز این فیلم Upside توانسته در بازار بین المللی 4.1 میلیون دلار بفروشد.

فیلم the upside یک نسخه بازسازی از فیلم فرانسوی «The Intouchables» می باشد. در فیلم The Intouchables، عمر سی و فرانسوا کلوزه نقش های اصلی را ایفا می کردند، ولی در the upside کوین هارت و برایان کرنستون نقش های اصلی را ایفا می کنند.

باکس آفیس: فیلم Glass صدرنشین این هفته شد

در جایگاه سوم جدول فیلم Aquaman قرار گرفته است. این فیلم که هم اکنون در 3,475 سالن سینما در حال اکران است، توانسته در آخر این هفته 10.9 میلیون دلار بفروشد و مجموع فروش خود را در آمریکای شمالی به 306.5 میلیون دلار برساند. این فیلم در خارج از خاک نیز توانسته در این هفته 27.9 میلیون دلار بفروشد و مجموع فروش جهانی خود را به رقم فوق العاده 1.06 میلیارد دلار برساند. بیشترین فروش این فیلم در کشور چین بوده است.

باکس آفیس: فیلم Glass صدرنشین این هفته شد

در رتبه چهارم جدول نیز فیلم سینمایی Spider-Man: Into the Spider-Verse قرار گرفته است. این فیلم تحسین شده در آخر این هفته توانسته 7.2 میلیون دلار بفروشد و مجموع فروش خود را به رقم 158.2 میلیون دلار برساند. در بازارهای بین‌المللی هم این هفته 7.4 میلیون دلار فروش داشته است. مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی از مدعیان اصلی اسکار 2019 به حساب می آید.

باکس آفیس: فیلم Glass صدرنشین این هفته شد

فیلم A Dog’s Way Home دیگر فیلمی است که دومین هفته اکران خود را می‌گذراند و توانسته در رتبه پنجم جدول فروش قرار گیرد. این فیلم در هفته ای که گذشت اکران خود را در 3,090 سالن سینما آغاز کرد و توانست در این هفته 7.9 میلیون دلار بفروشد. A Dog’s Way Home توانسته از تماشاگران در سایت سینمااسکور امتیاز A- را دریافت کند. 52 درصد مخاطبان فیلم زن بودند و 51 درصد از آنها 25 سال به بالا داشتند. فیلم داستان سگی است که 400 مایل را در جست‌وجوی صاحبش طی می‌کند. امتیاز متاکریتیک فیلم 50 از 100 است. منتقدان می‌گویند که فیلم از هر کلیشه‌ای که ممکن است تصور کنید استفاده می‌کند تا زمانش را پر کند و البته در نهایت سختی‌ های این سگ دل سنگدل‌ترین آدم‌ها را هم نرم می‌کند. اما برخی از شگردهای فیلمساز برای احساساتی کردن تماشاگر واقعا شرم‌ آور هستند.

باکس آفیس: فیلم Glass صدرنشین این هفته شد

فیلم «بازگشت مری پاپینز» دیزنی درست همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد در گیشه عمل کرد و این هفته به فروش‌اش 5.4 میلیون دلار اضافه کرد. فیلم در خارج از مرزهای آمریکا هم عملکرد خوبی داشت و همچنان بهترین بازار برایش انگلستان است که در آن 160 میلیون دلار فروخت. فیلمی که به نظر می‌رسد تماشاگران از دیدن آن لذت می‌برند.

باکس آفیس: فیلم Glass صدرنشین این هفته شد

فیلم «اتاق فرار» (Escape Room) که در جایگاه هفتم جدول قرار گرفته است. این فیلم در هفته‌ای که گذشت 5.1 میلیون دلار فروخت و توانست مجموع فروش خود را بعد از سه هفته اکران به رقم 40.5 میلیون دلار برساند. امتیاز فیلم در سایت متاکریتیک 49 از 100 است. فیلمی که به گفته منتقدان منطق داستانی در آن هیچ نقشی ندارد. و اگر نخواهید خیلی در آن عمیق شوید فیلمی است که موقع دیدنش بد نمی‌گذرد.

باکس آفیس: فیلم Glass صدرنشین این هفته شد

اسپین‌آف Transformersبه نام Bumblebee در پنجمین آخر هفته‌ی خود با 4.9 میلیون دلار فروش با جایگاه هشتم قرار گرفت و جمع فروش داخل آمریکا را به 116.9 میلیون دلار رساند. این فیلم که مورد استقبال منتقدان قرار گرفته است، به کارگردانی تراویس نایت Travis Knight ساخته شده و هیلی استاینفلد Hailee Steinfeld در آن نقش‌آفرینی کرده است. Bumblebee در خارج از آمریکا فروش 296 میلیون دلاری در 55 مارکت خارجی رقم زد که جمع فروش جهانی آن‌را به 413 میلیون دلار رساند.

باکس آفیس: فیلم Glass صدرنشین این هفته شد

فیلم On The Basis Of S.e.x ساخته می‌می لدر با بازی فلیستی جونز داستان روث بادر گینسبورگ است که برای برابری حقوق جنسیتی تلاش زیادی کرد. او یکی از زنان تاثیرگذار تاریخ قضایی آمریکا مسحوب می‌شود. این فیلم در چهارمین هفته اکران خود توانست 3.9 میلیون دلار فروش داشته باشد.

باکس آفیس: فیلم Glass صدرنشین این هفته شد

The Mule ساخته شده توسط «کلینت ایستوود» (Clint Eastwood) هم در ششمین آخر هفته‌ی خود با 3.5 میلیون دلار به جمع فروش دلپذیر 96.9 میلیون دلار در داخل آمریکا رسید و در جایگاه نهم جدول باکس آفیس آمریکای شمالی قرار گرفت. این فیلم پیروزی دیگری برای وارنر Warner محسوب می‌شود، و پس از Sully و American Sniper پرفروش‌ترین فیلم ایستوود Eastwood در سال‌های اخیر به حساب می‌آید.

لیست 10 اثر پرفروش باکس آفیس آخر هفته:

باکس آفیس: فیلم Glass صدرنشین این هفته شد

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
باکس آفیس: فیلم Glass صدرنشین این هفته شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در