تنوع اسلحه‌ها در بازی Cyberpunk 2077 بسیار زیاد است


تنوع اسلحه‌ها در بازی Cyberpunk 2077 بسیار زیاد است

استودیو CD Projekt Red اعلام کرد تنوع بسیار اسلحه‌ها در بازی Cyberpunk 2077 به بازیکنان اجازه می‌دهد به روش‌های مختلف مراحل را انجام دهند. استودیو CD Project Red اعلام کرد که انتخاب در بازی Cyberpunk 2077 نقش بسیار مهمی خواهد داد. انتخاب نه تنها در داستان بازی، بلکه در گیم‌پلی بازی تاثیر خواهد داشت. بازیکنان می‌توانند از بین چند روش مختلف، روشی...

استودیو CD Projekt Red اعلام کرد تنوع بسیار اسلحه‌ها در بازی Cyberpunk 2077 به بازیکنان اجازه می‌دهد به روش‌های مختلف مراحل را انجام دهند.

استودیو CD Project Red اعلام کرد که انتخاب در بازی Cyberpunk 2077 نقش بسیار مهمی خواهد داد. انتخاب نه تنها در داستان بازی، بلکه در گیم‌پلی بازی تاثیر خواهد داشت. بازیکنان می‌توانند از بین چند روش مختلف، روشی که برای آن‌ها بهتر است را انتخاب کنند و طبق آن پیش بروند.

این انتخاب ظاهراً به سمت اسلحه‌های بازی هم می‌رود. در مصاحبه‌ای با وبسایت Jeuxactu انیماتور ارشد استودیو CD Projekt Red «ماسیچ پیتراس» (Maciej Pietras) درباره اسلجه‌های بازی و مدل‌های مختلف و قابلیت‌های خاص آن‌ها صحبت کرد. از تیرهایی که از دیوار رد می‌شوند، تیرهایی هدف دار، تا چاقوهایی که نه تنها برای مبارزه استفاده می‌شوند بلکه با استفاده از آن‌ها می‌توانید از دیوار بالا بروید، تنوع اسلحه‌ها در بازی Cyberpunk 2077 بسیار زیاد است. پیتراس گفت:

در دمو شما چند مدل اسلحه و چند حالت مبارزه را دیدید. تمامی این‌ها به نوع شخصیتی که می‌سازید ربط دارند، به قابلیت‌هایی که بهبود می‌بخشید ربط دارند. با توجه به اینگه چگونه سطح شخصیت خود را بالا ببرید، استفاده از مدل خاصی از اسلحه برای شما بهتر خواهد بود. انتخاب شما برای اسلحه‌ها، اسلحه‌های تکنولوژیکال، اسلحه‌های قدرتمند و اسلحه‌های هوشمند خواهد بود و هر کدام به شما اجازه می‌دهند بازی را به روشی مختلف انجام بدهید.

به عنوان مثال، اسلحه‌های قدرتمند تیرهایی دارند که از دیوار رد می‌شوند و می‌توانند به دشمنانی که پشت دیوار قایم شدند برخورد کنند. اسلحه‌های هوشمند بر روی هدف خود قفل می‌شوند و با تیرهایی هدف دار به سوی آن‌ها می‌روند. برای اسلحه‌های مبارزه نزدیک هم در دمو چاقوهای مانتیس را دیدید. این‌ چاقوها اسلحه‌های فوق‌العاده‌ای هستند که به بدن شخصیت وصل شدند و به او اجازه می‌دهند از دیوارها بالا برود و در مبارزه نزدیک دشمنان را هم بکشد. اسلحه دیگری هم هست، شمشیر کاتانا، که در دمو نشان ندادیم اما اسلحه جالبی در بازی است.

بازی Cyberpunk 2077 که قرار است برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر شود در حال حاضر تاریخ انتشاری ندارد. با اینکه پیش‌بینی می‌شود این بازی تا پایان سال میلادی جاری منتشر شود، استودیو CD Projekt Red قصد ندارد تا زمان کامل شدن بازی تاریخ انتشار آن را اعلام کند.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
تنوع اسلحه‌ها در بازی Cyberpunk 2077 بسیار زیاد است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان