تنبیه دانش آموزان معلم چینی را به دردسر بزرگی انداخت! +عکس


تنبیه دانش آموزان معلم چینی را به دردسر بزرگی انداخت! +عکس

تنبیه دانش آموزان توسط معلم چینی در داخل کلاس برای معلم دردسرساز شد.

باشگاه خبرنگاران جوان: در حالی که در اکثر مدارس دانش آموزان در صورت حضور با تأخیر در کلاس درس با سرزنش معلمان مواجه می‌شوند، یکی از معلمان چینی تصمیم دیگری گرفت که برایش دردسرساز شد.

این معلم که هویتش مشخص نشده، پا را فراتر گذاشت و در وسط کلاس اقدام به تراشیدن موی سر دانش آموزانی کرد که با تأخیر در کلاس درس حاضر شده بودند. این اتفاق در یکی از مدارس شهر «یونگ نیان» در استان هبئی چین رخ داد و چهار دانش‌آموز بدین صورت مورد تنبیه معلم عصبانی قرار گرفتند.

تنبیه دانش آموزان معلم چینی را به دردسر بزرگی انداخت! +عکس

اما اقدام عجیب این معلم که قصد داشت درس خوبی به این دانش‌آموز بدهد، بی‌پاسخ نماند. حضور والدین دانش‌آموزان در مدرسه و اعتراض شدید آن‌ها به مسئولان مدرسه، موجب اخراج این معلم از مدرسه شد. در ویدئویی که منتشر شده، حضور والدین دانش‌آموزان به همراه فرزندانشان در حالی که موی سر آن‌ها تراشیده شده، مشاهده می‌شود.

انتشار این ویدئو و خبر در شبکه‌های اجتماعی چین نیز با بازخورد‌های کاربران همراه بود. بسیاری از کاربران اقدام این معلم را مورد انتقاد و نکوهش قرار دادند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «امیدوارم اخراج این معلم از مدرسه از اقدامات مشابه معلمان خاطی جلوگیری کند.» همچنین کاربر دیگری در کامنتی دیگر نوشت: «شاید این معلم در یافتن شغل معلمی دچار مشکل شود، اما دست کم می‌تواند به شغل مورد علاقه‌اش یعنی پیرایشگری مشغول شود.»

گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که تنبیه دانش‌آموزان در مدارس چین خبرساز می‌شود. پیشتر نیز تنبیه عجیب گروهی از دانش آموزان یک کلاس در مدرسه‌ای در منطقه «لیائونینگ» چین خبرساز شده بود. این معلم با استفاده از یک جاروی بلند اقدام به تنبیه ۱۳دانش آموز کلاس کرده بود. ظاهراً انجام بازی بسکتبال در داخل کلاس موجب تنبیه آن‌ها از طرف این معلم شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا