دوره آموزشی «هر مسجد یک خبرنگار» در یاسوج برگزار می شود


دوره آموزشی «هر مسجد یک خبرنگار» در یاسوج برگزار می شود

رئیس ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد گفت: دوره آموزشی طرح ملی «هر مسجد یک خبرنگار» ویژه اعضای کانون‌های مساجد استان برگزار می شود.

علیرضا دولت آبادی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: کانون ‌های مساجد ظرفیتی برای تبیین دستاورد‌های انقلاب است، زیرا انقلاب اسلامی از مساجد شکل گرفت و استمرار حاکمیت نظام جمهوری اسلامی نیز در مساجد تثبیت، تحکیم و ادامه یافت.

وی اظهار داشت: تلاش در جهت به کارگیری اندیشه بنیانگذار کبیر انقلاب، منویات مقام معظم رهبری و اهداف و ارزش ‌های انقلاب اسلامی در سطح جامعه از جمله اولویت ‌ها و ماموریت‌ های ستاد کانون‌ های فرهنگی و هنری مساجد است.

دولت آبادی در ادامه، از برگزاری دوره آموزشی «هر مسجد یک خبرنگار» در این استان خبر داد و اضافه کرد: این دوره در راستای انعکاس فعالیت ‌های کانون ‌های مساجد سراسر کشور در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزار می ‌شود.

رئیس ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح «هر مسجد یک خبرنگار» یکی از مصوبات اجلاس سراسری مسئولان ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور است.

وی با بیان اینکه مدت زمان این دوره آموزشی 20 ساعت است، گفت: این دوره فردا (۲۸ دی) با حضور 40 نفر از اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در یاسوج برگزار می شود.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندازه گیری اندام کودک در متد مولر