احتمال افزایش 20 درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد


احتمال افزایش 20 درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از احتمال افزایش 20 درصدی مستمری مددجویان این نهاد در سال آینده خبر داد.

خبرگزاری فارس: سیدپرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) امروز در حاشیه مراسم تجلیل از گروه‌های جهادی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دولت برای جبران شرایط خاص اقتصادی امسال بسته حمایتی تعریف کرد که کمیته امداد به همراه سازمان بهزیستی، اولین گروهی بودیم که این بسته را دریافت کردیم و رئیس جمهور قول داد تا پایان سال دو نوبت دیگر از این بسته‌ها پرداخت شود.

وی افزود: برای سال آینده پیشنهاد ما به دولت و مجلس افزایش ۲۰ درصدی در دریافت مستمری و همچنین سایر خدمات بوده است که امیدواریم نمایندگان و دولت به آن توجه کرده و هر وقت این موضوع قانون و قطعی شد آن را اعلام می‌کنیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی در توضیح افزایش ۲۰درصدی مستمری یادآور شد: این افزایش ۲۰درصدی یعنی اینکه مددجویان کمیته امداد نیز مانند کارمندان دولت مستمری‌شان ۲۰ درصد نسبت به سال ۹۷ افزایش پیدا کند.

فتاح درباره راه‌اندازی سامانه «خوب باشیم» خاطرنشان کرد: این سامانه برای این منظور راه‌اندازی شده تا گروه‌های جهادی از کار هم مطلع بوده و موازی‌کاری صورت نگیرد و اطلاعات در آن تجمیع می‌شود و کمیته امداد نیز در رأس این هرم قرار دارد تا بتوانیم با همدیگر هم‌افزایی داشته باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟