جهانبخش: بازی با چین بسیار سخت است/ فصل سختی را پشت‌سر گذاشتم


جهانبخش: بازی با چین بسیار سخت است/ فصل سختی را پشت‌سر گذاشتم

مهاجم تیم ملی گفت:برخلاف نظر برخی‌ها بازی با عمان خیلی سخت بود و قطعاً بازی با چین سخت‌تر خواهم شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس از امارات، علیرضا جهانبخش پس از برد ملی کشورمان مقابل عمان و صعود به یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا گفت: بعد از دو ماه و نیمی که به دلیل مصدومیت از بازی کردن دور بودم توانستیم برگردم و بدون شک زمان سختی را پشت‌سر گذاشتم. خیلی سخت تلاش کردم تا برگردم. درباره بازی هم باید بگویم که می‌دانستیم بازی سختی خواهیم داشت در ابتدای بازی کمی هوشیار نبودیم اما سیو علیرضا بیرانوند ما را به بازی برگرداند و بعد از گل اول به صورت کامل به بازی برگشتیم و اعتماد به نفس ما بیشتر شد.

وی افزود: توانستیم در ادامه گل دوم را هم بزنیم هرچند که می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم اما همین نتیجه ۲ بر صفر هم خوب است و خوشحالم که به مرحله بعد هم صعود کردیم.

جهانبخش در خصوص اینکه به عنوان بهترین بازیکن زمین شناخته شد، گفت: فکر می‌کنم تیم بهترین بازیکن زمین بود. بیرانوند، دژاگه و کل تیم خوب بودند و خوشحالم که من هم به تیم ملی کم کردم تا این برد به دست آید. خیلی‌ها فکر می‌کردند بازی راحتی داریم اما دیدید که بازی چقدر سخت بود. در مرحله بعد با چین بازی داریم که خیلی کار سخت‌تری خواهیم داشت اما همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا از این مرحله هم صعود کنیم.

وی در خصوص اینکه مصدومیت او باعث نگرانی مردم می‌شود و تا اینکه تا پایان جام می‌تواند از نظر بدنی دوام بیاورد، گفت: نمی‌شود در فوتبال پیش‌بینی کرد اما در این مدت فشار روی من زیاد بود. فصل خیلی طولانی را بعد از جام جهانی پشت‌سر گذاشتم و به لیگ انگلستان رفتم که فشار زیادی آنجا وجود دارد اما این مصدومیت از نظر روحی، روانی کم مرا اذیت کرد اما توانستم زود ریکاوری شوم و به همین دلیل از کادر فنی تیم ملی و کادر پزشکی تشکر می‌‌کنم که خیلی به من کمک کردم تا هر چه زودتر برگردم و امیدوارم بازی به بازی بتوانیم به تیم ملی کمک کنم.

انتهای پیام/ا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در