دژاگه: وقت آن است پشت کی‌روش باشم/ در آخرین لحظه برای زدن پنالتی تصمیم می گیرم


دژاگه: وقت آن است پشت کی‌روش باشم/ در آخرین لحظه برای زدن پنالتی تصمیم می گیرم

کاپیتان تیم ملی کشورمان گفت:‌ هشت سال است در تیم ملی هستم و در این بازی‌ها باید به تیمم کمک کنم.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس از امارات، اشکان دژاگه پس از برد کشورمان مقابل عمان و راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا گفت: بازیکنان عمان خوب بازی کردند کار را برای ما سخت کردند اما خدا را شکر بیرانوند با آن پنالتی که گرفت ما در بازی نگه داشت. فکر می‌کنم اگر آن توپ گل می‌شد کارمان خیلی سخت‌تر می‌شود و مقابل این تیم‌ها اگر یک گل بخورید دقیقاً می‌دانند چکار باید بکنند تا کار را سخت‌تر کنند. خدا را شکر بیرانوند پنالتی را گرفت و نشان داد که اگر این اتفاق‌ها بیافتد پشت‌ هم و یک تیم هستیم.

دژاگه در مورد گلی که از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، گفت: من همیشه در لحظه آخر تصمیم می‌گیریم که پنالتی را کجا بزنم و امروز هم خدا را شکر ضربه من تبدیل به گل شد.

کاپیتان تیم ملی کشورمان در مورد دیدار مقابل چین که حریف بعدی کشورمان است، بیان کرد: همینکه آنها تا اینجا آمده‌اند نشان می‌دهند تیم خوبی هستند. هر بازی که جلوتر می‌رویم سخت‌تر می‌شود، بدن‌ها خسته‌تر می‌شود، امروز هم واقعاً به بازیکنان فشار آمد چهار روز وقت داریم آنالیز کنیم چه اشتباهاتی کردیم و چه کارهایی را می‌توانیم بهتر انجام بدهیم. ان‌شاءالله بازی خوبی مقابل چین انجام می‌دهیم.

وی در خصوص اینکه بازی در زمان دیرتری برگزار شد و هوا سردتر بود، گفت: من فکر می‌کنم خنکی هوا برای ما بهتر بود. بازی مقابل ویتنام خیلی گرم بود اما امروز آب و هوا مشکلی نداشت.

دژاگه در مورد اینکه چقدر امیدوار است به فینال برسد، گفت: از همان اول هم گفتیم بازی به بازی جلو می‌رویم. خودم من هم بازی به بازی جلو می‌روم. خدا را شکر تا الان توانسته‌ام به تیم کمک کنم. هشت سال است در تیم ملی هستم در این بازی‌ها باید به تیمم کمک کنم همانطور که در این چند سالی که مصدوم بودم و سختی کشیدم تیم و آقای کی‌روش همیشه پشت من بوده‌اند الان موقعیت خوبی است که این را در زمین جبران کنم و به تیم کمک کنم و خدا را شکر تا الان خوب جلو رفتیم.

وی در مورد تأثیر دفاع کی‌روش از او و برگشت از مصدومیت عنوان کرد:‌کی‌روش از روز اول همیشه پشت من بود از او تشکر می‌کنم او همیشه به من اطمینان کرده است الان وقتش است به او نشان دهم که پشت او و تیمم هستم و خدا را شکر تا الان خوب جلو رفتم و امیدوارم همین راه را ادامه دهم.

انتهای پیام/ا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا