بازداشت خبرنگار پرس تی وی نشان دهنده ضعف دولت آمریکاست


صالحی گفت: آمریکا با وجود ادعای رعایت دموکراسی، خانمی را که برای دیدار خانواده اش به این کشور رفته بوده را دستگیر کرد.

بازداشت خبرنگار پرس تی وی نشان دهنده ضعف دولت آمریکاستبه گزارش خبرنگار حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی در حاشیه نهمین همایش غزه نماد مقاومت در جمع خبرنگاران گفت: ما خودمان توانستیم صنعت هسته‌ای را در سرزمینمان پایه ریزی کنیم و به همین دلیل است که در این زمینه وابستگی نداشته و می توانیم روز به روز آن را گسترش داده و به بلوغ بیشتری برسانیم و از این جهت در میان کشور‌های در حال توسعه استثنایی هستیم.

وی در ادامه در رابطه با بازداشت خبرنگار پرس تی وی اظهار کرد: این اقدام نشان دهنده ضعف دولت آمریکا بود؛ این کشور با وجود اینکه مدعی دموکراسی است، خانمی را که برای دیدار خانواده اش به این کشور رفته بوده و کار خاصی جز خبرنگاری انجام نداده است را دستگیر کرد و کشور‌های غربی هم هیچ اعتراضی نکردند؛ آن‌ها اگر بحث خواسته خودشان باشد گوش دنیا را کر می‌کنند، اما در چنین مسئله‌ای صدای هیچ اعتراضی از سوی غربی‌ها شنیده نمی شود.

صالحی در رابطه با اظهارات اروپاییان مبنی بر اینکه ایران هیچ گاه از برجام خارج نخواهد شد، تاکید کرد: تصمیم خروج از برجام توسط هیئت نظارت بر برجام گرفته می شود.

وی در ادامه اظهار کرد: برگزاری این کنفرانس‌ها برای کشور‌های اسلامی مفید است و به این جهت برگزار می شوند که ما همواره افکار عمومی را نسبت به محور مقاومت زنده نگه داریم تا به فراموشی سپرده نشود.

صالحی در ادامه در رابطه با همسو کردن دیگر کشور‌ها برای حمایت از مردم فلسطین اظهار کرد: ملت‌ها همه دلشان با مردم مقاوم فلسطین است، اما حاکمیت برخی دولتها اجازه شنیده شدن صدای مردمش را نمی‌دهد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بی‌هم‌نفسی