7 بهمن؛ اختتامیه دهمین جشنواره بین المللی فارابی


7 بهمن؛ اختتامیه دهمین جشنواره بین المللی فارابی

معاون وزیر علوم: دهمین جشنواره بین المللی فارابی یکشنبه 7 بهمن در سالن اجلاس سران با قدردانی از برگزیدگان به کار خود پایان می‌دهد

7 بهمن؛ اختتامیه دهمین جشنواره بین المللی فارابیبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، غلامرضا غفاری در نشست خبری که صبح امروز در سالن همایش‌های پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی برگزار شد، گفت: امسال دهمین جشنواره بین المللی فارابی مصادف با ۲۲ بهمن روز پیروزی انقلاب اسلامی شده است.

وی افزود: این جشنواره بطور منظم هرسال برگزار می‌شود و هر سال از نظر کمی و کیفی شاهد ارتقای آن بوده ایم، چون این جشنواره حاصل تلاش همه دانشمندان علوم انسانی است و امروز شاهد بلوغ در این عرصه هستیم.

غفاری گفت: این جشنواره کمک می‌کند به توسعه فرهنگی و اجتماعی و با حضور عالمان اجتماعی که آثار و پژوهش‌های آنان می‌تواند در نظام سیاست‌ها و برنامه گذاری‌ها تاثیرگذار باشد.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درباره حضور شخصیت‌های برجسته در مراسم اختتامیه دهمین جشنواره بین المللی فارابی افزود: این جشنواره با حضور وزیر علوم و معاونان این وزارتخانه برگزار و همچنین از رئیس جمهور برای حضور در این جشنواره و تقدیر از برگزیدگان رتبه‌های اول دعوت می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا