رقابت 2500 دانش‌آموز در سی و هفتمین مسابقات قرآن و عترت منطقه 4 تهران


رقابت 2500 دانش‌آموز در سی و هفتمین مسابقات قرآن و عترت منطقه 4 تهران

گروه مسابقات ــ دو هزار و 500 دانش‌آموز دختر و پسر در سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز منطقه چهار شهر تهران باهم به رقابت می‌پردازند.

رقابت 2500 دانش‌آموز در سی و هفتمین مسابقات قرآن و عترت منطقه 4 تهران

به گزارش ایکنا؛ مرحله منطقه‌ای سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان منطقه 4 شهر تهران، پنج‌شنبه و جمعه، چهارم و پنجم بهمن‌ماه با راه‌یابی دو هزار و 500 دانش‌آموز دختر و پسر برگزیده مرحله آموزشگاهی برگزار می‌شود.
این مسابقات در بخش آوایی و پژوهشی در رشته‌هایی چون قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ عمومی و ویژه در رشته‌های حفظ کل، 5، 10 و 20 جزء، اذان، احکام و انشای نماز، صحیفه سجادیه و نهج‌البلاغه و مرجعیت در زمینه احکام و تواشیح و هم‌خوانی به صورت شفاهی و کتبی در دو نوبت صبح از ساعت 8:30 تا 11:30 و نوبت عصر از ساعت 13:30 تا 17 برپا خواهد شد.
نجمه ناطقیان، کارشناس مسئول قرآن، عترت و نماز اداره آموزش و پرورش منطقه 4 شهر تهران با اشاره به ویژگی این دوره از مسابقات، گفت: برپایی نمایشگاه جانبی با غرفه‌هایی چون عرضه محصولات قرآنی و حجاب و عفاف، جشنواره غذا، عطر انتظار و ارائه گزارش از دارالقرآن آموزش و پرورش منطقه و همچنین تجهیز سالن انتظار والدین به مشاوره‌های مذهبی و قرآنی و همچنین اجرای تواشیح و هم‌خوانی از دانش‌آموزان از جمله نوآوری‌های این دوره از مسابقات بود.
یادآور می‌شود، سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان منطقه 4 شهر تهران در مدارس شاهد واقع در فلکه چهارم تهرانپارس، خیابان توحید، خیابان ششم غربی برگزار می‌شود. همچنین 110 دانش‌آموز دختر و پسر از منطقه 4 به مرحله استانی سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز تهران راه پیدا می‌کنند. مراسم تجلیل از برگزیدگان طی اسفندماه برپا خواهد شد.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا