خودروهای اتومات کمتر از 100 میلیون تومان موجود در بازار ایران


مطلب خودروهای اتومات کمتر از 100 میلیون تومان موجود در بازار ایران برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ بسیاری از رانندگان به خصوص کسانی که در شهرهای شلوغ زندگی می‌کنند، اتومبیل دنده اتوماتیک را به نمونه‌های دستی ترجیح می ‌دهند. در این نوشته مروری خواهیم داشت...

بسیاری از رانندگان به خصوص کسانی که در شهرهای شلوغ زندگی می‌کنند، اتومبیل دنده اتوماتیک را به نمونه‌های دستی ترجیح می ‌دهند. در این نوشته مروری خواهیم داشت بر خودروهای اتومات کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان موجود در بازار ایران.

اگر قصد خرید خودرو اتومات صفر با این قیمت را داشته باشید در حال حاضر فقط چند گزینه مانند دانگ فنگ h30 کراس، کوییک، ساینا، پژو پارس اتومات و… در پیش روی شما خواهد بود. همچنین اگر سری به بازار خرید و فروش خودرو اتوماتیک کارکرده بزنید،خواهید دید که می‌توانید خودروهایی مانند پژو۲۰۷ اتوماتیک، رنو تندر پلاس اتوماتیک و … مدل های بالاتر از سال ۹۰ را خریداری کنید. این درحالیست که ۲ تا ۳ سال قبل شما می‌توانستید با قیمت مشابه خودروهای اتوماتیک با کیفیت‌تری خریداری کنید.

خودروهای اتومات کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان

علاوه بر این همین خودروهایی که در لیست امروز ما قرار گرفته‌اند نیز قیمت بسیاری کمتری داشتند و لازم نبود برای خرید آن‌ها چنین هزینه‌هایی را متحمل شوید. با این حال ما سعی کردیم گزینه‌های موجود در بازار را در یک لیست جامع برای شما جمع آوری کنیم.

دانگ فنگ h30 کراس

دانگ فنگ h30 کراس یک خودروی کراس اوور چینی محبوب در ایران است که فروش خوبی را در سال‌های اخیر تجربه کرده است. این خودرو با جعبه دنده اتومات و رینگ آلمینیومی در حدود ۹۰ میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شده است.

خودروهای اتومات کمتر از 100 میلیون تومان موجود در بازار ایران

در بازار خودروهای دست دوم نیز شما می‌توانید این خودرو اتومات را با قیمتی در حدود ۷۰ تا ۸۵ میلیون تومان خریداری کنید.

ساینا

ساینا یکی از ارزان‌ترین خودروهای اتومات در لیست ماست. این خودروی سایپا توانست در مدت زمان کمی در محبوبیت بالایی در بین آن دسته از خریداران که قصد پرداخت هزینه زیادی برای یک خودرو اتومات را ندارند، پیدا کند. جعبه دنده این خودرو از نوع گیربکس اتوماتیک cvt است. در این خودرو به دلیل قیمت پایین از موتور قدرتمندی استفاده نشده است و امکانات درون کابین و بیرون کابین خودرو نیز در حد پایینی قرار دارد. با این حال قیمت ۶۲ میلیون تومانی در بازار سبب شده است ساینا در لیست خرید افراد زیادی قرار داشته باشد.

کوییک پلاس

کوییک یکی دیگر از خودروهای اتومات تولیدی شرکت سایپا است که با قیمت پایین وارد بازار شده است. با این که چند سالی از عرضه این خودرو می‌گذرد اما استقبال چندان زیاد از آن به عمل نیامده است. شاید یکی از دلایل این موضوع تفاوت قیمت چشمگیر بین کوییک ساده و اتومات باشد.

خودروهای اتومات کمتر از 100 میلیون تومان موجود در بازار ایران

در حالی که به جز گیربکس اتومات هیچ برتری خاصی برای کوییک پلاس دیده نمی‌شود. قیمت این خودرو در حال حاضر در بازار چیزی حدود ۷۰ میلیون تومان است که در کنار ساینا جزو خودروهای ارزان قیمت اتومات محسوب می‌شوند.

آریو ۱۶۰۰

سایپا، آریو را با امکانات بیشتر نسبت به کوییک پلاس و ساینا وارد بازار رقابت خودروهای دنده اتوماتیک کرده است. این خودرو جزو خانواده پر تعداد سدان‌های چینی میان‌رده است که توسط سایپا مونتاژ و به بازار عرضه می‌شود. آریو یا همان زوتی Z300 دارای یک موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ با ۱۱۲ اسب بخار قدرت است که به یک گیربکس ۴ سرعته اتومات مجهز شده است. این خودرو به عنوان یک خودرو میان‌رده دارای امکانات معمول در این دسته از خودروها است. آریو اتومات ۹۰ میلیون تومان در بازار قیمت‌گذاری شده است.

برلیانس h220 و h230

برلیانس h220 یکی از اعضای خانواده محبوب برلیانس است که توسط پارس خودرو تولید می‌شوند. این خودرو هاچبک و جمع جور دارای همان موتور عضو بزرگتر این خانواده یعنی h320 است که به یک نکته مثبت برای آن تبدیل شده است. موتور ۴ سلیندر با قدرت ۱۰۳ اسب بخار در کنار یک گیربکس ۶ سرعته اتومات و مصرف کمتر از ۶.۵ لیتر این خودرو را به انتخاب خوبی تبدیل کرده است. در حال حاضر برلیانس h220 اتومات با قیمت ۹۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

خودروهای اتومات کمتر از 100 میلیون تومان موجود در بازار ایران

H230 نسخه سدان برلیانس h220 محسوب می‌شود و تنها تفاوت بزرگ آن‌ها در وجود صندوق عقب است. همین موضوع سبب شده است با این که قیمت کارخانه‌ای این دو خودرو با هم متفاوت است اما در بازار قیمت برلیانس h230 نیز در همان حدود H220 تعیین شده است.

پژو پارس اتومات tu5

پژو پارس اتوماتیک برای مدت‌ها یک گزینه مناسب برای خرید خودرو اتومات در این محدوده قیمتی بود. اما در حال حاضر افزایش قیمت‌ها سبب شده‌اند که قیمت پارس اتومات از مرز ۸۹ میلیون در بازار عبور کند. با این حال اگر سری به بازار خرید و فروش خودروهای دست دوم بزنید می‌توانید با بودجه‌ای نزدیک به ۸۰ میلیون تومان این خودرو را خریداری کنید. وضعیت پژو ۲۰۷ اتومات و تندر پلاس نیز دقیقاً مانند پارس اتومات است.

جمع بندی

در لیست خودروهای اتومات کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان بازار سعی کردیم اتومبیل های محبوب که وضعیت بهتری در بازار دارند را به شما معرفی کنیم. با این حال قیمت خودرو نمی‌تواند تنها عامل انتخاب یک خودرو اتومات باشد. مواردی مانند کیفیت ساخت، پشتیبانی مناسب شرکت، در دسترس بودن قطعات کمکی و ارزان بودن قطعات نکات مهمی هستند که نباید فراموش شوند.

منبع : ویرلن

پایان رپورتاژ آگهی.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج