وعده وزیر صهیونیست برای علنی‌سازی روابط با کشور‌های عربی


وعده وزیر صهیونیست برای علنی‌سازی روابط با کشور‌های عربی

وزیر اطلاع‌رسانی رژیم صهیونیستی وعده داد که در صورت انتخاب به عنوان وزیر خارجه این رژیم، روابط پنهانی با برخی کشور‌های عربی را علنی خواهد کرد.

خبرگزاری فارس: «ایوب قرا» وزیر اطلاع‌رسانی رژیم صهیونیستی مدعی شد که در صورت انتخاب به عنوان وزیر خارجه، با ۲۰ کشور عربی روابط علنی برقرار خواهد کرد.

به نوشته پایگاه i۲۴ انتخابات پارلمانی (کنست) نهم آوریل آتی برگزار خواهد شد و «ایوب قرا» وزیر اطلاع‌رسانی رژیم صهیونیستی که از طائفه دروزی‌هاست و ارتباط نزدیکی با نتانیاهو دارد؛ در جشنواره فرهنگی «شنبه» در «بئر السبع» گفت: طبیعی است که در دولت آتی، خواستار پست وزارت خارجه باشم.

او وعده داد که به کشور‌هایی که تا کنون هیچ یک از وزرای صهیونیستی به آن‌جا سفر نکرده‌اند، برود.

«ایوب قرا» در ۳۰ اکتبر سال گذشته میلادی در کنفرانس بین‌المللی ارتباطات در دبی، به سخنرانی پرداخت.

روابط تل آویو با کشور‌های عربی به خصوص کشور‌های عربی حاشیه خلیج فارس در سال ۲۰۱۸ بی پروا توسعه یافت؛ به طوریکه نتانیاهو به عمان سفر کرد و تعدادی از وزرای صهیونیست به امارات سفر کردند و برای اولین بار پرچم و سرود رژیم صهیونیستی در مسابقات ورزشی در امارات خوانده و برافراشته شد.

به نوشته i۲۴ که یک وبسایت صهیونیستی است، گزارش‌های خبری از توسعه روابط میان رژیم صهیونیستی و کشور‌های عربی خلیج فارس به خصوص عربستان سعودی حکایت دارد و نتانیاهو دائما از توسعه روابط با کشور‌های که آن‌ها را «میانه‌رو و تأثیر گذار در خاورمیانه» می‌نامد، سخن می‌گوید. او اخیرا مدعی شده است که «در روابط اسرائیل با کشور‌های عربی انقلاب به وجود آمده است.»

«ائتلاف علیه ایران» کلید واژه مشترک تمامی محافل ضد ایرانی در رژیم صهیونیستی و کشور‌های عربی همسو با عربستان سعودی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیانیه نتانیاهو علیه ایران