در شانگهای چه چیزی را از کجا بخرید؟


در شانگهای چه چیزی را از کجا بخرید؟

خرید در شانگهای | زمانی که در فرودگاه شانگهای فرود می‌‌آیید و مستقیم به هتل می‌روید، قطعا با مشاهده اطراف شگفت‌زده خواهید شد، زیرا تمامی اجناس از مارک‌های معتبر را خواهید دید. شانگهای به شهری محبوب نزد گردشگران تبدیل شده و به همین دلیل مغازه و بوتیک‌های فراوانی با مارک‌های معروف در آن قابل مشاهده است. با این حال، باید بدانید به کجا بروید و چه...

در شانگهای چه چیزی را از کجا بخرید؟

کوله پشتی: زمانی که در فرودگاه شانگهای فرود می‌‌آیید و مستقیم به هتل می‌روید، قطعا با مشاهده اطراف شگفت‌زده خواهید شد، زیرا تمامی اجناس از مارک‌های معتبر را خواهید دید. شانگهای به شهری محبوب نزد گردشگران تبدیل شده و به همین دلیل مغازه و بوتیک‌های فراوانی با مارک‌های معروف در آن قابل مشاهده است. با این حال، باید بدانید به کجا بروید و چه چیزهایی بخرید. نکاتی که در رابطه با خرید در شانگهای باید بدانید، شامل چندین مورد است که در این مقاله مروری خواهیم کرد.


در شانگهای چه چیزی را از کجا بخرید؟

1. مهارت چانه زنی را در خود تقویت کنید
اکثر مغازه و بوتیک‌های مستقل، دارای قیمت‌های مشخص شده‌ای هستند. اما در بازار قیمت‌ها قابل تغییر است، به همین دلیل شما می‌توانید از مهارت چانه‌زنی خود استفاده کرده و اجناس را با قیمت مناسب‌تری تهیه کنید. سعی کنید روی این مهارت خود کار کنید.


در شانگهای چه چیزی را از کجا بخرید؟

2. خرید آلبوم سنتی عکس
یکی از سوغاتی‌های پرطرفدار در چین، گالری عکسی است که از چندین عکس سنتی چینی و غیر چینی تشکیل شده و در چمدان مسافران دیده می‌شود. مجموعه کامل این عکس‌های در بازار باغ یویوآن قابل مشاهده و خرید است اما از شانگهای به چنگدو، یوننان به پکن هم می‌توان دید.


در شانگهای چه چیزی را از کجا بخرید؟

3. بازار‌های شانگهای
در شانگهای، بازار‌های زیادی در سطح شهر گسترده شده است که به دلیل اینکه بسیار مورد توجه گردشگران قرار می‌گیرد، جزء جاذبه‌های گردشگری هم محسوب می‌شود. جالب است که بدانید مردم محلی نیز بیشتر خرید‌های خود را در بازار انجام می‌دهند.


در شانگهای چه چیزی را از کجا بخرید؟

4. بهترین فروشگاه‌های اجناس آنتیک
گاهی اوقات به دلیل زمان کمی که دارید، نمی‌توانید وقت زیادی را در بازار بگذرانید، از آن سوی به دنبال بهترین‌ها هم هستید. مطمئنا به دنبال چیزی هستید که منحصر‌به‌فرد باشد و ارزش آوردن به خانه را داشته باشد. علاوه بر بازار، بوتیک‌ با طراحی‌های خاصی هم در شانگهای موجود است که نگرانی زمان کم را از بین خواهد برد.


در شانگهای چه چیزی را از کجا بخرید؟

5. خرید در خیابان شااوکسینگ
جاده‌ی شااوکسینگ، یکی از جاده‌ها‌ی معروف و محبوب در منطقه‌ی سابق فرانسوی‌ها است. هم می‌توانید در خیابان شلوغ و زیبای آن قدم بزنید و هم از بوتیک‌های فراوان با اجناس متنوع لذت ببرید.

مترجم: سحر مردانه
منبع: www.tripsavvy.com

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !