مشاوره یک زندانی امنیتی، به اعضای شورای شهر تهران!


مشاوره یک زندانی امنیتی، به اعضای شورای شهر تهران!

کمیسیون محیط زیست شورای شهر، در حرکتی تامل‌برانگیز از مجید توکلی زندانی امنیتی دعوت کرد تا به این کمیسیون مشاوره بدهد! مجید توکلی از کسانی است که خواستار تشدید تحریم‌ها علیه ایران شده بود.

مشاوره یک زندانی امنیتی، به اعضای شورای شهر تهران!
به گزارش فانوس، روز هوای پاک امسال یک حاشیه جنجالی در فضای مجازی داشت. علی پیرحسین‌لو، مشاور معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران از برگزاری جلسه‌ای خبر داد که در آن مجید توکلی از فعالان سابق دانشجویی که سابقه زندان دارد، درباره تجربه مکزیکوسیتی در کنترل آلودگی هوا صحبت کرده است.

توکلی همان کسی است که در بحبوحه فتنه۸۸، با پوشیدن چادر زنانه فرار کرده بود و پس از آزادی از زندان نیز، به تناوب در حساب کاربری توییتر خود از دولت آمریکا خواستار تشدید تحریم مردم ایران شده است!

در واکنش به این جلسه برخی از کاربران لب به انتقاد از عملکرد شورای شهر تهران و کمیسیون محیط زیست (به عنوان متولی برگزاری این جلسه) گشودند. برخی از این واکنش‌ها را می‌خوانید:

صادق نیکو فعال رسانه‌ای هم نوشت: «مجید توکلی در توییتر از تحریم ایران و فشار به مردم استقبال می‌کند بعد شهرداری تهران از او دعوت میکند تا برای کاهش آلودگی هوا ایده بدهد! ایده می‌دهد که مردم زیر فشار تحریم هوای تمیزتری داشته باشند؟»

کاربری با نام مستعار تاقاف هم نوشته: «مجید توکلی ایده‌آل تایپ یک چهره سیاسی اصلاح‌طلب است؛ وی برای براندازی از تحریم ایران حمایت می‌کند و همزمان برای کاهش آلودگی هوای تهران مشاوره می‌دهد! همینقدر تباه!»

حسین رزاق هم نوشته: «این پارادوکس بزرگ برای تمام براندازان و تحریم طلبان هم صدق میکند. مجید توکلی پای میز مشاوره‌ی شهرداری حکومتی نشسته که تا دیروز میگفت باید آمریکا تحریمش کند تا نابود شود!»

مهدی قاسم زاده در توییترش نوشته که «لااقل مدرک تحصیلی ش رو ی نگاه می‌نداختید؛ مهندسیِ ناتمامِ کشتی سازی رو آخه چه به محیط زیست!» و رضا ایروانی هم به طعنه نوشته: «پس فردا اگر دیدید جان بولتن هم اومده تو شورای شهر، هیئت دولت، یا نهادهای اصلاحطلب دیگه اصلا تعجب نکنید»

عموفرزاد هم به فقدان تخصص‌محوری اشاره کرده و نوشته: «مواضع ضدایرانی و تحریم‌خواهانه توکلی به کنار. بر اساس کدوم دانش و تخصص در مورد مسایل فنی مورد مشورت قرار گرفته؟ بر اساس چه فرآیندی انتخاب شده برای این جلسه؟ و از همه مهمتر آیا هزینه ای هم دریافت کرده یا نه؟»

جواد آقایی روزنامه‌نگار و عضو تحریریه وطن‌امروز هم نوشته است: «با این وضعی‌که شواری شهر تهران داره پیش میره و مجید توکلی (لیدر اغتشاشات در فتنه ۸۸) برانداز و موافق تحریم مردم ایرانو به جلسات رسمی شورای شهر دعوت می‌کنه، بعید نیست فردا روزی هم یه میدون به نام ندا آقاسلطان نامگذاری کنند!»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا