«روز بسیار غم‌انگیز روزنامه‌نگاری» به تفسیر ترامپ!


رئیس‌جمهور آمریکا از گزارش وبسایت خبری «بازفید» که اعلام می‌کند ترامپ در یک جُرم دخالت داشته است، انتقاد کرد.

«روز بسیار غم‌انگیز روزنامه‌نگاری» به تفسیر ترامپ!به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فاکس نیوز، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، روز جمعه از گزارش وبسایت خبری «بازفید» که اعلام می‌کند ترامپ در یک جُرم دخالت داشته است، انتقاد کرد و گفت: انتشار این گزارش «روز بسیار غم‌انگیز روزنامه‌نگاری» را رقم زد.

این اقدام ترامپ پس از آن صورت گرفت که تیم رابرت مولر، بازرس ویژه پرونده بررسی دخالت احتمالی روسیه در انتخابات آمریکا، بیانیه‌ای منتشر و اعلام کرد بازفید اشتباه کرده است. ترامپ در حساب توئیتری خود نوشت بازفید که زمانی آن را مجمع زباله‌های معیوب خوانده بود پرونده تایید نشده از کرستوفر استیل، جاسوس سابق انگلیس، را که برای توجیه فعالیت‌های نظارت جاسوسی خارجی علیه کارتر پیج، مشاور رقابت‌های ریاست‌جمهوری ترامپ، استفاده شده بود، منتشر کرده است.

ترامپ در توئیتر خود نوشت: «به یاد داشته باشید این بازفید بود که پرونده کاملا بی‌اعتباری را که هیلاری کلینتون و دموکرات‌ها (به عنوان تحقیقات مخالف) بابت آن هزینه کرده بودند، منتشر کرد. تمام تحقیقات جریان روسیه بر اساس آن صورت گرفت». او در ادامه نوشت: «یک روز بسیار غم‌انگیز برای روزنامه‌نگاری؛ اما یک روز بزرگ برای کشورمان!»

در گزارش بازفید آمده بود ترامپ به مشاور پیشین خود دستور داده بود که راجع به معاملات املاک و مستغلات او در روسیه به کنگره دروغ بگوید.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی