کشف انواع کالاهای قاچاق از یک دستگاه اتوبوس مسافربری


کشف انواع کالاهای قاچاق از یک دستگاه اتوبوس مسافربری

سرهنگ عجمی از کشف کالای قاچاق از یک دستگاه اتوبوس مسافربری به ارزش 2 میلیارد ریال خبر داد.

کشف انواع کالاهای قاچاق از یک دستگاه اتوبوس مسافربریبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ علیرضا عجمی فرمانده گشت انتظامی قرارگاه جنوب یگان امداد تهران بزرگ اظهار کرد: با دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان کالا قصد دارد با استفاده از یک دستگاه اتوبوس مسافربری تعدادی کالای قاچاق را به شهر تهران منتقل کند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران قرارگاه جنوب گشت انتظامی یگان امداد پایتخت موفق شدند اتوبوس مذکور را در بزرگراه قم - تهران مشاهده و پس از مدتی مراقبت آن را در عوارضی قم - تهران توقیف کنند.

سرهنگ عجمی با اشاره به دستگیری راننده این خودرو، تصریح کرد: در بازرسی از این اتوبوس ۱۲ حلقه لاستیک که در سقف خودرو جاسازی شده بود و یک دستگاه یخچال و ۲ دستگاه ماشین لباسشویی و ۲ دستگاه کولر گازی و ۲ دستگاه ماکروفر که فاقد فاکتور و برگه گمرکی بودند، کشف شد.

فرمانده قرارگاه جنوب گشت انتظامی یگان امداد پایتخت با اشاره به اعتراف متهم مبنی بر خرید و فروش کالای قاچاق، خاطر نشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی این کالا‌ها را ۲ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا