مهمترین ویژگی نمایشگاه گل و گیاه اهواز نقش بخش خصوصی است


 مهمترین ویژگی نمایشگاه گل و گیاه اهواز نقش بخش خصوصی است

عضو شورای شهر اهواز گفت: نمایشگاه گل و گیاه اهواز با مشارکت بخش خصوصی برگزار شده و شهرداری در این زمینه هزینه‌ای را متحمل نشده است.

به گزارش گلستان 24 ؛ نمایشگاه گل و گیاه و گیاهان دارویی همزمان با نمایشگاه صنایع دستی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان برگزار شد.

در این نمایشگاه بیش از 130 غرفه با موضوعات گل و گیاه و گیاهان دارویی از استان‌های خوزستان، تهران ، کرمانشاه ، مرکزی فارس ، اصفهان ، البرز ، یزد ، گیلان ، مازندران ، گلستان ، همدان ، کردستان و خراسان رضوی وجود دارد. یکی از اهداف برپایی این نمایشگاه در کنار ترویج فرهنگ گیاه‌پروری توسط شهروندان افزایش سرانه فضای سبز و معرفی گیاهان دارویی به شهروندان است.

سیدناصر موسوی‌نژاد، رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر اهواز نیز در حاشیه برگزاری این نمایشگاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این نمایشگاه 130 غرفه با موضوع گل و گیاه و 40 غرفه شامل گیاهان دارویی وجود دارد که از این تعداد 10 غرفه به تشکل‌های مردم نهاد محیط زیست داده شد.

وی یکی از اهداف و ویژگی‌های نمایشگاه گل و گیاه را مشارکت بخش خصوصی عنوان کرد و گفت: این نمایشگاه با مشارکت بخش خصوصی برگزار شده و شهرداری در این زمینه هزینه‌ای را تحمیل نشده است که می‌توان این اتفاق را زمینه‌ای برای حضور و استفاده از توان بخش خصوصی در کلانشهر اهواز دانست.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر اهواز فرآیند دریافت دستورات لازم برای حضور بخش خصوصی را طولانی دانست و اظهار کرد: امیدواریم با کوتاه شدن فرآیند مجوزها؛ سرمایه‌گذاران با سهولت بیشتری به امر سرمایه گذاری در کلانشهر اهواز پرداخته و به توسعه این کلانشهر کمک کنند.

به گزارش تسنیم، این نمایشگاه از تاریخ 27 دی لغایت 2 بهمن ماه از ساعت 16 الی 22 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی خوزستان، میزبان عموم شهروندان اهوازی است.

انتهای پیام/ ع

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!