ماسک تقویت ناخن برای رشد بهتر ناخن ها


برای اینکه ناخن هایی محکم و  زیبا داشته باشید می توانید با استفاده از ماسک تقویت ناخن از ناخن ها خود به خوبی مراقبت کنید این ماسک ها مواد مغذی مورد نیاز ناخن را فراهم می کنند و موجب می شوند تا ناخن هایی سفید و محکم داشته باشید. در این بخش از آرگا نمونه های موثر این نوع ماسک ها را برای شما عزیزان ارائه می دهیم که می تواند با استفاده از این ماسک ها...

برای اینکه ناخن هایی محکم و زیبا داشته باشید می توانید با استفاده از ماسک تقویت ناخن از ناخن ها خود به خوبی مراقبت کنید این ماسک ها مواد مغذی مورد نیاز ناخن را فراهم می کنند و موجب می شوند تا ناخن هایی سفید و محکم داشته باشید. در این بخش از آرگا نمونه های موثر این نوع ماسک ها را برای شما عزیزان ارائه می دهیم که می تواند با استفاده از این ماسک ها ناخن هایی زیبا داشته باشید.

ماسک تقویت ناخن برای رشد بهتر ناخن ها

ماسک تقویت ناخن:

ماسک های تقویتی برای ناخن دارای انواع خواص هستند که از جمله آنها می توان به محکم شدن ناخن ها و جلوگیری از شکنندگی ناخن ها اشاره کرد همچنین داشتن ناخن هایی سفید و براق از خاصیت های دیگر استفاده از ماسک تقویتی برای ناخنها است.

ماسک تقویت ناخن برای رشد بهتر ناخن ها

۱- ماسک عسل و تخم مرغ:

دو عدد زرده تخم مرغ را به همراه ۱ قاشق عسل در ظرفی بریزید و با یکدیگر ترکیب کنید و ناخن های خود را به مدت ۲۰ دقیقه در ماسک عسل و تخم مرغ قرار دهید این ماسک تقویتی ناخن به سلامت ناخن ها کمک می کند.

۲- ماسک روغن کرچک:

یک ماسک تقویت ناخن استفاده از روغن کرچک است که می توانید آن را به همراه نمک و روغن مغز گندم مخلوط کنید و ناخن های خود را با آن چرب کنید.

۳- ماسک روغن نباتی:

روغن نباتی برای تقویت ناخن ها مناسب است شما می توانید با استفاده از یک پنبه ناخن های خود را با روغن نباتی چرب کرده و بعد از مدت ۲۰ دقیقه آن را بشویید.

ماسک تقویت ناخن برای رشد بهتر ناخن ها

۴- ماسک سیر:

سیر دارای خواص فراوانی است و در سلامت و زیبایی پوست، مو و ناخن تاثیرات مثبتی دارد استفاده از ماسک تقویت کننده ناخن سیر موجب می شود تا ناخن هایی صفت داشته باشید. برای استفاده از این ماسک می توانید چند حبه سیر را له کرده تا حالتی آبدار پیدا کند و کمی روغن زیتون نیز با آن ترکیب کنید و در ظرفی در بسته قرار دهید و هر روز ناخن های خود را با استفاده از این مواد تقویتی چرب کنید.

۵- نمک دریا و آب لیمو:

مقداری از نمک دریایی را با آب لیمو تازه مخلوط کنید و به مدت ۱۵ دقیقه ناخن ها را در آن قرار دهید و بعد آن را بشویید این ماسک موجب می شود تا ناخن های محکم تری داشته باشید.

۶- ماسک گوجه فرنگی و روغن زیتون:

برای تهیه این ماسک باید مقداری از آب گوجه فرنگی را به همراه مقداری روغن زیتون مخلوط کنید و ناخن های خود را به مدت ۲۰ دقیقه در آن قرار دهید.

ماسک تقویت ناخن برای رشد بهتر ناخن ها

نکات کلیدی برای مراقبت از ناخن ها:

مراقبت از ناخن در کنار استفاده از ماسک تقویت ناخن می تواند تاثیرات بیشتری بر روی سلامت ناخن ها و زیبایی آن داشته باشد رعایت بر از نکات مراقبتی در این زمینه مانند شست و شوی دست ها و ناخن با آب گرم و استفاده کمتر از لاک موجب می شود تا ناخن های شاداب و سفید داشته باشید.

ناخن های خود را در طول روز تمیز کنید و زیر آن را با استفاده از شوینده ها بشویید. بعد از شست و شو ناخن های خود را خشک کنید. در هنگام شست و شوی زیاد ظرف ها از دستکش استفاده کنید. زیاد از استون و محلول های آسیب زا برای ناخن استفاده نکنید. نکات مهم تغذیه ای را رعایت کنید. شیر و تخم مرغ را به میزان بالا مصرف کنید. از سوهان ناخن استفاده کنید تا ناخن ها رشد کنند. از لوسیون های تقویت برای ناخن استفاده کنید.

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آرایش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تماشاخانه سیار کانون میهمان کودکان اراک و ساوه