باید دست به دست هم از مشکلات عبور کنیم


باید دست به دست هم از مشکلات عبور کنیم

​خبرگزاری آریا- رئیس جمهور تصریح کرد: باید دست به دست هم بدهیم تا بتوانیم از مشکلات عبور کنیم.

باید دست به دست هم از مشکلات عبور کنیم

خبرگزاری آریا- رئیس جمهور تصریح کرد: باید دست به دست هم بدهیم تا بتوانیم از مشکلات عبور کنیم.
به گزارش خبرگزاری آریا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز سه شنبه در نشست خبری پایان سفر کاروان تدبیر و امید به استان گلستان با قدردانی از استقبال مردم استان، میهمان نوازی مردم گنبد کاووس و دیگر شهرستان ها از کاروان تدبیر و امید، گفت: اجتماع با شکوه و احساسات خوب مردم، نشان از آنست که مردم با همه وجود از انقلاب و نظام خود پشتیبانی می کنند.
روحانی با تقدیر از تلاش همه مسوولان، نمایندگان مجلس، استاندار و بویژه نماینده ولی فقیه در استان گلستان که نقش تاثیر گذاری در تقویت اتحاد و همدلی در این استان دارد، اظهار داشت: خوشبختانه در استان گلستان با فداکاری و ایثار نیروهای مسلح امنیت خوبی برقرار بوده و با تلاش فرهنگی مسوولان شاهد وحدت و همدلی میان همه مردم و اقوام مختلف هستیم.
رئیس جمهور با بیان اینکه استان گلستان دارای توانمندی ها و ظرفیت های بسیار گسترده و مستعد در بخش های مختلف کشاورزی، صنعتی و گردشگری است، خاطرنشان کرد: استان گلستان اهمیت ویژه ای در کشور دارد و خوشحالم که در این سفر حدود 586 طرح و پروژه افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.
روحانی با اشاره به امضای تفاهم نامه همکاری میان برخی از بانک های عامل کشور و مسوولین اجرایی استان گلستان به ارزش حدود 20 میلیارد تومان برای اجرای طرح های توسعه ای در این منطقه، ادامه داد: باید مسوولان استان گلستان برای اجرای این توافقات و تحول استان تلاش کنند.
رئیس جمهور با بیان اینکه استان گلستان از تنوع آب و هوایی و استعدادهای مناسب کشاورزی برخوردار است، گفت: باید زمینه های لازم برای تشویق مردم به توسعه کشاورزی و کشت محصولات متنوع با بهره وری بیشتر و مصرف آب کمتر را فراهم کنیم.
روحانی با اشاره به ضرورت تلاش برای حل مشکل آب استان گلستان، اظهار داشت: مردم این استان نباید در کنار دریای خزر دچار مشکل آب باشند و باید با سرمایه گذاری بخش خصوصی و حمایت دولت در راستای نمک زدایی از آب و توسعه کشت گلخانه ای تلاش کنیم.
رئیس جمهور با بیان اینکه در سفر گذشته کاروان تدبیر و امید به استان گلستان تصمیم گرفتیم تا 22 هزار هکتار از اراضی این استان زهکشی شوند و امروز بیش از این انجام شده است، خاطرنشان کرد: ایجاد منطقه آزاد اینچه برون و سایر پروژه های استان گلستان، توسط دولت دنبال می شود؛ لایحه منطقه آزاد به مجلس فرستاده شده و امیدواریم از سوی مجلس مورد موافقت قرار گرفته و انجام شود.
روحانی با اشاره به اهمیت حفظ محیط زیست در استان گلستان، گفت: پارک ملی گلستان، خلیج گرگان و آشوراده مناطقی مهم و دارای جاذبه های فراوان هستند و می توانند مرکزی برای جذب گردشگر باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا