تعبیر خواب اردک از دیدگاه معبران اسلامی و غربی


اردک یا مرغابی از انواع پرندگانی هستند که به صورت اهلی و وحشی یافت می شوند و دیدن این پرنده در خواب از دیدگاه معبران دارای تعابیری است توجه داشته باشید که تعبیر خواب اردک با توجه به اهلی یا وحشی بودن این حیوان دارای تعابیری متفاوت است.  تعبیر خواب اردک چیست؟ دیدن خواب پرندگان و حیوانات از انواع خواب های معمول است که دارای تعابیری خاص است و این...

اردک یا مرغابی از انواع پرندگانی هستند که به صورت اهلی و وحشی یافت می شوند و دیدن این پرنده در خواب از دیدگاه معبران دارای تعابیری است توجه داشته باشید که تعبیر خواب اردک با توجه به اهلی یا وحشی بودن این حیوان دارای تعابیری متفاوت است.

تعبیر خواب اردک چیست؟

دیدن خواب پرندگان و حیوانات از انواع خواب های معمول است که دارای تعابیری خاص است و این تعبیرها می توانند روی زندگی بیننده خواب در عالم بیداری تاثیراتی داشته باشند. در مطالب قبلی تعبیر خواب طوطی و تعبیر خواب خروس و تعبیر خواب پرنده را مطالعه کردید در ادامه این مطلب با تعبیر خواب اردک در خدمت شما همراهان عزیز و گرامی هستیم.

تعبیر خواب اردک از دیدگاه معبران اسلامی و غربی

دیدن اردک در خواب دارای چه تعبیری است ؟

معبرین غربی

اگر فردی در خواب مشاهده کند که اردکی را شکار می کند نشانه تغییرات شدید و غیر منتظره در پیاده سازی برنامه های خواب بیننده است.
اگر فردی در خواب مشاهده کند که به اردکی شلیک می کند خواب وی دارای تعبیر خوبی نیست.
تعبیر خواب اردک نشانه شخصی است که از فریب دادن بیننده خواب لذت می برد.
اگر فردی در خواب اردکی را درون آب ببیند بیانگر این است که خواب بیننده به زودی خبرهای مهمی را دریافت می کند ولی اگر بیننده خواب اردک را از درون آب بیرون بکشد مشکلاتی برای فرزندان وی پیش می آید.
اگر فردی در خواب ببیند که به اردکی شلیک می کند بیانگر این است که فردی به وی حسادت می کند و علاوه بر این خواب بیننده موفقیت های زیادی در زندگی اش دارد که فردی وی را برای خودش یک تهدید بزرگ محسوب می کند.

تعبیر خواب اردک از دیدگاه معبران اسلامی و غربی

امام جعفر صادق

تعبیر خواب اردک دارای ۴ وجه زیر است :

بزرگی ریاست مال فرمانروایی یافتن

دیدن اردک سفید در خواب نشانه زن ثروتمند یا مال است.
دیدن اردک سیاه در خواب نشانه خدمتکار و کنیز است.
اگر فردی در خواب ببیند که اردکی را می کشد و از گوشت آن می خورد بیانگر این است که اموال زنش به وی می رسد و بیننده خواب اموال بدست آورده را خرج می کند.

تعبیر خواب اردک از دیدگاه معبران اسلامی و غربی

تعابیر مختلف برای دیدن اردک در خواب

اگر فردی در خواب مشاهده کند که اردکی کواک کواک می کند نشانه این است که چیزهای خوب در سر راه بیننده خواب قرار می گیرد و وی در هر کاری که انجام می دهد شانس زیادی را بدست می آورد و اگر خواب بیننده در دوره ای از زندگی اش مشکلاتی دارد این مشکلات در آستانه رفع شدن هستند. اگر فردی در خواب ببیند که گوشت اردک می خورد نشانه این است به زودی شادی و خوشبختی به سراغ وی می رود و خواب بیننده در همه پروژه های آینده اش موفق می شود. اگر فردی در خواب ببیند که با نامزدش گوشت اردک می خورد خواه خواب بیننده متاهل باشد یا مجرد بیانگر این است که در زندگی شخصی اش بخت وی را یاری می کند. اگر فردی در خواب اردکی را در حال دویدن مشاهده کند بیانگر این است که یکی از رازهای خواب بیننده برملا می شود همچنین خواب بیننده ممکن است به فردی اعتماد کرده باشد که قابل اعتماد نیست بنابراین وی با برملا شدن رازهایش در نزد دیگران شرم زده می شود.

تعبیر خواب اردک از دیدگاه معبران اسلامی و غربی

اگر فردی در خواب ببیند که لباس اردک پوشیده بیانگر این است که وی جادو می شود یا اتفاقی جادویی برای خواب بیننده رخ می دهد. تعبیر خواب اردک وحشی بیانگر این است که به زودی فردی یا چیزی خواب بیننده را ناامید می کند و امکان دارد که یک دوست یا یکی از نزدیکان بیننده خواب به وی خیانت کند و علاوه بر این برنامه ها آن طور که خواب بیننده انتظار دارد به سرانجام نرسد. تعبیر دیدن جوجه اردک در خواب بیانگر این است که خواب بیننده در دوره ای از زندگی اش که پیش رو دارد از نظر مادی شانس زیادی را بدست می آورد و می تواند سرمایه گذاری بزرگی را شروع نماید یا لاتاری بازی کند زیرا پول ها به صورت دسته دسته به سراغ وی می آیند.

تعبیر خواب اردک از دیدگاه معبران اسلامی و غربی

تعبیر خواب شنا کردن اردک در آب های کثیف بیانگر این است که خواب بیننده می تواند بر مسائل عاطفی اش غلبه کند و اگر وی اخیرا دچار مشکلات عاطفی شده است می تواند از پس آن ها برآید و شب ها با خیالت راحت تر بخوابد. تعبیر خواب اردک اسباب بازی نشانه این است که خواب بیننده فردی توانمند است و مشکلات قادر نیستند که وی را شکست دهند و بیننده خواب بر قابلیت هایش اطمینان دارد و می داند چگونه با فشارها و مشکلات زندگی مقابله کند. تعبیر دیدن اردک مرده در خواب نشانه این است که بیننده خواب به زودی مشکلاتی را در زندگی اش تجربه می کند که این مشکلات وی را افسرده می کنند و بهترین کار برای خواب بیننده است که منتظر دوره بهتری از زندگی اش باشد و از افسردگی دوری کند زیرا همیشه راه حل های خوبی برای داشتن زندگی بهتر وجود دارند.

تعبیر خواب اردک از دیدگاه معبران اسلامی و غربی

در این مطلب تعبیر خواب اردک را پیش رو داشتید که امیدواریم این مطلب تعبیر خواب مورد توجه شما همراهان عزیز و گرامی مجله آرگا قرار بگیرد. در صورت تمایل می توانید برای مطالعه انواع مطالب مربوط به تعبیر خواب کلیک کنید.

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعبیرخواب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها