آموزش و پرورش در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی سهمی دارد؟


آموزش و پرورش در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی سهمی دارد؟

مدیرکل امور اداری و تشکیلاتی وزارت آموزش و پرورش درباره سهم آموزش و پرورش در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی توضیح داد.

آموزش و پرورش در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی سهمی دارد؟

یارمحمد حسین بر مدیر کل امور اداری و تشکیلاتی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش همزمان با آزمون هماهنگ سایر دستگاه‌های اجرایی که اسفندماه امسال برگزار می‌شود، اظهار کرد: برای برگزاری آزمون استخدامی تقاضای مجوز به سازمان اداری و استخدامی دادیم و منتظریم این مجوز از سوی سازمان تایید شود.

وی ادامه داد: در حال رایزنی با سازمان اداری و استخدامی هستیم و هنوز تعداد درخواست جذب نیروی انسانی قطعی نشده است و اکنون نمی‌توانیم آن را اعلام کنیم.

حسین بر با اشاره به اینکه پذیرش نیرو در آموزش و پرورش از ۲ طریق شرکت در کنکور سراسری و دوره‌های چهارساله دانشگاه فرهنگیان و دوره‌های یکساله ماده ۲۸ این دانشگاه انجام می‌گیرد، گفت: حالا باید ببینیم مجوز برای جذب از طریق ماده ۲۸ صادر می‌شود یا خیر.

مدیرکل امور اداری و تشکیلاتی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: تا زمانی که مجوز سازمان اداری و اداری نباشد، هیچگونه استخدامی انجام نمی‌شود و بر همین اساس وضعیت آزمون استخدامی جدید آموزش و پرورش هم در انتظار تاییدیه است؛ البته جلساتی با سازمان اداری و استخدامی داشتیم، اما هنوز تاییدیه قطعی نشده است.

انتهای پیام /

اخذ مجوز برای برگزاری آزمون استخدامی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند