دستگیری 2 زورگیر گوشی قاپ در پایتخت


دستگیری 2 زورگیر گوشی قاپ در پایتخت

سرهنگ بهرامی از بازداشت 2 گوشی قاپ و زورگیر خبر داد که برای خریدلباس و مواد مخدر اقدام به سرقت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان: سرهنگ رسول بهرامی رئیس کلانتری ۱۲۸ تهران نو اظهار کرد: چندی پیش مردی به کلانتری ۱۲۸ تهران نو مراجعه کرد و مدعی شد موتورسیکلتش به سرقت رفته و با توجه به شکایت وی، تحقیقات از سوی ماموران کلانتری آغاز و مشخص شد شب گذشته وقتی این مالباخته از خرید به خانه بازگشته، موتورسیکلت وی را در پارکینگ پارک کرده و پشت سر او ۲ سارق وارد منزل شده و اقدام به سرقت کرده اند.

وی افزود: چند روز بعد نیز فردی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و گفت، از سوی ۲ زورگیر مورد سرقت و خفت گیری قرار گرفته است، که با توجه به مشخصات اعلام شده از سوی مالباخته مشخص شد که این زورگیران همان سارقان موتورسیکلت شاکی قبلی هستند.

سرهنگ بهرامی تصریح کرد: این مرد مدعی بود برای خرید از سوپرمارکتی در حال پارک کردن خودرو بوده است که ۲ مرد موتور سوار از راه رسیده و وی را با تهدید مورد سرقت قرار دادند و اموالی شامل ساعت مچی گران‌قیمت، حلقه ازدواج، گوشی همراه و ۲۲۰ هزار تومان پول از او سرقت کردند.

رئیس کلانتری ۱۲۸ تهران نو، بیان کرد: تحقیقات برای دستگیری متهمان ادامه داشت و با توجه به شدت گرفتن سرقت‌ها از سوی این موتورسواران، تصمیم بر این شد که تیم عملیات کلانتری، در پنج اکیپ متفاوت گشت‌های شبانه محسوس و نامحسوس خود را در این محدوده شدت بدهند تا بتوانند هر ۲ سارق را دستگیر کنند که این اقدام پس از چند روز گشتزنی‌های شبانه، اکیپی از ماموران موفق به شناسایی مخفیگاه سارقان شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضایی، ماموران وارد مخفیگاه متهمان شده و علاوه بر دستگیری متهمان، ۲ متهم دیگر را که حال خرید و فروش مواد مخدر (هروئین) بودند نیز دستگیر کردند که از کیف یکی از متهمان اصلی پرونده پنج دستگاه گوشی تلفن همراه، یک عدد ساعت مچی مارکدار و ۲ دستگاه پنل مسروقه خودرو نیز کشف شد و همچنین در بازرسی از ۲ متهم دیگر یک عدد قیچی صنعتی آهن بر و ۲ قبضه سلاح سرد، نیز کشف شد.

سرهنگ بهرامی خاطرنشان کرد: متهمان به کلانتری منتقل و در تحقیقات انجام شده هر ۲ متهم به جرایم خود اعتراف و همچنین به ۱۱ فقره سرقت طی یک هفته گذشته، اقرار و اظهار داشتند که برای تامین هزینه‌های خرید لباس‌های مارک دار و مواد مخدرشان، اقدام به سرقت می‌کردند.

گفتنی است، در تحقیقات تکمیلی مشخص شد هر ۲ متهم دارای سوابق متعدد هستند و این در حالی است که در حال حاضر هر ۲ سارق برای تحقیقات بیشتر در اختیار مرجع قضایی قرار گرفته اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(ویدئو) لحظه هدف قرار گرفتن چند ریز پرنده در آسمان اصفهان توسط پدافند هوایی