افزایش توان دفاعی با الحاق تجهیزات جدید به مرزبانی کشور


افزایش توان دفاعی با الحاق تجهیزات جدید به مرزبانی کشور

فرمانده ناجا با اشاره به افزایش توان دفاعی با الحاق تجهیزات جدید به مرزبانی کشور، گفت: هیچ تهدید امنیتی – تروریستی در مرزهای آبی و خاکی ایران وجود ندارد .

خبرگزاری مهر: سردار حسین اشتری عصر پنجشنبه در بازدید از جزیره هندورابی و کیش و توانمندی های نظامی و انتظامی این جزایر بیان داشت: با هوشیاری که مرزبانان با همکاری و تعامل مرزنشینان کشور و درکنار کمکهای نیروهای نظامی کشور، مشکل خاص امنیتی و تروریستی در مرزهای کشور نداریم و اگر تهدیدی هم بوجود آید پیش از رسیدن به مرزهای کشور شناسایی و در نطفه خفه و خنثی می شود.

سردار اشتری با اعلام اینکه مرزبانان کشورمان به تجهیزات نوینی مجهز شده اند گفت: تجهیزات خوبی وارد دریابانی و مرزبانی نیروی انتظامی شده که از آن جمله شناورهای جدیدی است که وارد ناوگان دریایی دریابانی کشور شده و با قول های خوبی که وزارت دفاع و پشتیبانی داده، چند فروند شناور مجهز دیگر هم بزودی به ناوگان دریایی مرزبانی کشور تحویل می شود.

وی تاکید کرد: هرچه قدرت تجهیزاتی ما در دریا بیشتر شود مطمئنا اشراف ما بر دریا و تهدیداتی بیشتر از پیش شده و قدرت پیشگیری و مقابله مرزبانان کشور هم بیشتر خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ بغض سنگین کریم منصوری در برنامه محفل