کی روش جایزه شیاد ترین و شارلاتان ترین مربی سال را باید بگیرد!+ عکس


کی روش جایزه شیاد ترین و شارلاتان ترین مربی سال را باید بگیرد!+ عکس

مهرداد میناوند در پاسخ به سخنان امروز ظهر کی روش نوشت: شاید اگر هر سال جایزه ای به منفورترین، شیاد ترین، شارلاتان ترین و نچسب ترین مربی فوتبال اهدا می کردند، این مرد موزامبیکی در تمام این رشته ها جایزه می گرفت.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، مهرداد میناوند اسطوره باشگاه پرسپولیس جواب مصاحبۀ امروز کارلوس کی‌روش را به بدترین شکل ممکن داد.

فوتبال ایران ظهر امروز با مصاحبه کارلوس کی‌روش در بُهت فرو رفت، سرمربی تیم ملی کشورمان درست در روزهایی که شاگردانش به آرامش نیاز دارند با انجام مصاحبه‌ای علیه وزارت و باشگاه پرسپولیس جنجال تازه‌ای به پا کرد.


صحبت‌های کی‌روش واکنش‌های بسیاری را به همراه داشت، از بیانیۀ باشگاه پرسپولیس گرفته تاتیکۀ سنگین فردوسی‌پور حین گزارش دیدار عربستان و قطر، اما دقایقی پیش مهرداد میناوند اسطوره جنجالی سرخ‌ها با گذاشتن پستی در اینستاگرام سرمربی تیم ملی کشورمان را نابود کرد.

کی روش جایزه شیاد ترین و شارلاتان ترین مربی سال را باید بگیرد!+ عکس

مهرداد میناوند در صفحه شخصی خود نوشت: «این روزها شاهد فصل جدید لمپنیسم در فوتبال ایران هستیم.
آقای سرمربی بی هیچ واهمه ای در مورد همه نظر می دهد، تخریب می کند، جنجال می سازد، تهمت می زند، دروغ می بافد، دلار می گیرد، تمام سال به مرخصی می رود، پاداش برد مقابل تیم های محلی را به جیب می زند، دفاع می کند، زیرش می زند، قهرمان رسانه های خودش می شود و در مقابل تیم هشتاد و چندم رنکینگ فیفا فقط چشم به اوت دستی ها دارد.


شاید اگر هر سال جایزه ای به منفورترین، شیاد ترین، شارلاتان ترین و نچسب ترین مربی فوتبال اهدا می کردند، این مرد موزامبیکی در تمام این رشته ها جایزه می گرفت.


پرچم صلح را کجا می بری؟؟؟ دشمن اول تیم ملی در وهله اول خودت هستی. فقط تو می توانستی چنین فاصله عمیقی بین مردم و تیم ملی کشورشان ایجاد کنی. نسل کشی نکن آقای سرمربی، این نسل فوتبال ایران پر از استعدادهای نابی است که در باتلاق جهل تو فرو می رود. به فکر تیم ملی و این همه ملی پوش باش و از صحبت در مورد تیمی که با پنجره های بسته، با یک ملی پوش، با دست کردن در جیب خودش با فرست کلاس به فینال آسیا رفت بپرهیز. دست بردار از صحبت در مورد تیمی که اگر حمایتی پشت سرش بود با پرواز چارتر به ژاپن می رفت نه با پرواز غیر مستقیم. تیمی که اگر حمایتی پشت سرش بود با پرواز چارتر از ژاپن برمی گشت تا دیرتر از حریفش وارد ایران نشود.


فاصله بین تو و سرمربی محبوب ما با این اراجیف از همیشه بیشتر می شود، بسوز در آتش حسادت، بسوز که پایانت نزدیک است.❤️»

110

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کارشناسی داوری دیدار صنعت نفت آبادان و پرسپولیس