قاچاقچیان سوخت در کردستان 7.3 میلیارد ریال جریمه شدند


قاچاقچیان سوخت در کردستان 7.3 میلیارد ریال جریمه شدند

سنندج - ایرنا - سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: متهمان پرونده قاچاق 160 هزار لیتر گازوئیل در کردستان به پرداخت هفت میلیارد و 320 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شدند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، سیدیاسر رایگانی اظهار داشت: در این پرونده 6 متهم اهل کشور عراق با حمل 160 هزار لیتر نفت‌گاز مرتکب تخلف قاچاق شدند که با توجه به اهمیت موضوع شعبه‌ اول بدوی ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز مریوان سریعا رسیدگی به پرونده را آغاز کرد.
وی با اشاره به اینکه این سوخت از سوی 2 شرکت به قاچاقچیان در نقاب رانندگان تانکرهای حمل سوخت تحویل داده شده بود افزود: شعبه اول بدوی ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز مریوان پس از تشکیل و رسیدگی به پرونده، با توجه به اقرار 6 راننده حامل 160 هزار لیتر نفت‌گاز منع تعقیب 2 شرکت تحویل دهنده این سوخت که هیچ گونه دخالت و اطلاعی در امر قاچاق نداشتند را صادر کرد.
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی اظهار داشت: 6 راننده متخلف به اتهام قاچاق سوخت جمعا به پرداخت 7 میلیارد و 320 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت شدند.
به گزارش ایرنا، استان کردستان یکی از استان های مرزی کشور است که حدود 230 کیلومتر مرز با کشور عراق دارد و اکنون دارای سه بازارچه مرزی سیرانبند بانه، خانم شیخان مریوان و مله خورد در سروآباد است.
3034

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک