6500 بسته بهداشتی بین زندانیان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد


6500 بسته بهداشتی بین زندانیان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد

یاسوج- ایرنا- مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کهگیلویه وبویراحمد گفت: امسال 6 هزار و 500 بسته بهداشتی در زندان های مرکزی، گچساران، دهدشت، کانون و ندامتگاه زنان توزیع شده است.

اسماعیل جمیاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برنامه های نظام سلامت زندانیان از اولویت های کاری نظام زندانبانی و از سیاست های مهم ریاست سازمان زندان هاست.
وی افزود: ارتقاء سطح سلامت زندانیان با ارائه خدمات درمانی و از طریق آموزش های مؤثر و آگاه سازی نسبت به جلوگیری از انتشار بیماری های واگیردار و نوپدید در زندان ها با حضور پزشکان، پرستاران، بهیاران و همچنین تعامل مطلوب با مراکز بهداشتی و درمانی انجام می گیرد.
جمیاری با اشاره به توزیع بسته های بهداشتی در بین زندانیان، عنوان کرد: از آنجایی که حفظ و تأمین بهداشت فردی زندانیان باعث ارتقا سطح سلامت گروهی و کاهش هزینه های مربوط به درمان می شود، امسال 6 هزار و 500 بسته بهداشتی در زندان های مرکزی، گچساران، دهدشت، کانون و ندامتگاه زنان توزیع شده است.
وی بیان کرد: ارائه خدمات مطلوب بهداشتی و درمانی به زندانیان بر اساس رعایت حقوق شهروندی و سیاست های نظام زندانبانی نتایج خوب و اثربخشی در زندان ها داشته که توجه به این مهم باعث سلامت، زندانیان، خانواده های آنان و عموم مردم می شود.
مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: توجه به موضوع بهداشت و درمان زندانیان باعث کاهش آسیب رفتارهای پرخطر، شناسایی و تشخیص زندانیان مبتلا به بیماریهای خاص و پرآسیب، جلوگیری از شیوع بیماری های واگیردار، فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در مورد انواع بیماری ها و سلامت محیط زندان را به دنبال خواهد داشت.
9868/6110

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)