اخطاریه شماره 94 چهارشنبه مورخ 97/10/26


اخطاریه شماره 94 چهارشنبه مورخ 97/10/26
اخطاریه شماره 94 چهارشنبه مورخ 97/10/26

پیرو اطلاعیه شماره 109 چهارشنبه مورخ 97/10/26، با توجه به شدت فعالیت سامانه بارشی، وضع هوای مناطق مختلف کشور به شرح زیر پیش بینی می‌شود:
از بعدازظهر چهارشنبه 97/10/26: بارش برف و باران گاهی وزش باد شدید در استانهای چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه وبویراحمد، غرب کردستان، شمال کرمانشاه، جنوب لرستان، ایلام، شمال خوزستان، شمال غرب فارس و جنوب اصفهان.
پنجشنبه 97/10/27: بارش برف، در برخی نقاط کولاک برف و وزش باد شدید در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، همدان، مرکزی، نیمه غربی کردستان، نیمه غربی کرمانشاه،جنوب لرستان، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، گلستان. بارش باران و برف، در برخی نقاط کولاک برف و وزش باد شدید در استانهای قزوین، البرز، تهران، قم، شمال ایلام، غرب اصفهان، کهگیلویه وبویراحمد، فارس، خوزستان، سمنان، نیمه غربی خراسان رضوی، گیلان و مازندران، بارش باران و وزش باد شدید در شمال استان بوشهر. همچنین کاهش 8 تا 10 درجه دما در نیمه شمالی و غرب کشور.
جمعه 97/10/28: بارش برف در برخی نقاط کولاک برف و وزش باد شدید در شرق مازندران و استانهای گلستان و شمال خراسان شمالی. همچنین کاهش 8 تا 12 درجه دما در شمال شرق کشور.
به سبب بارش برف و کولاک و احتمال سقوط بهمن در جاده های کوهستانی البرز و زاگرس، توصیه می‌شود از تردد غیر ضروری در این جاده ها خودداری شده و در صورت نیاز همراه داشتن تجهیزات کامل زمستانی ضروری می‌باشد.
لازم به ذکر است روز پنجشنبه به سبب وزش باد شدید طوفان گردوخاک در استان‌های یزد، کرمان، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و هرمزگان باعث کاهش دید و کاهش کیفیت هوا خواهد شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آب و هوا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو