با محبوب ترین بازی های سال 2018 نینتندو سوییچ آشنا شوید!


رسانه کلیک – شرکت بزرگ نینتندو به‌تازگی فهرست اسامی محبوب ترین بازی های سال 2018 نینتندو سوییچ را با بازیکنان و کاربران خود به اشتراک گذاشت که حضور عنوان پرطرفدار «فورت‌نایت» در صدر این جدول چندان تعجب برانگیز نیست. پس از آنکه شرکت سرگرمی‌های تعاملی سونی لیست 10 بازی پرفروش کنسول پلی‌استیشن 4 در سال […] نوشته با محبوب ترین بازی های سال 2018...

رسانه کلیک – شرکت بزرگ نینتندو به‌تازگی فهرست اسامی محبوب ترین بازی های سال 2018 نینتندو سوییچ را با بازیکنان و کاربران خود به اشتراک گذاشت که حضور عنوان پرطرفدار «فورت‌نایت» در صدر این جدول چندان تعجب برانگیز نیست.

پس از آنکه شرکت سرگرمی‌های تعاملی سونی لیست 10 بازی پرفروش کنسول پلی‌استیشن 4 در سال گذشته میلادی را منتشر کرد، حال این بار نوبت به نینتندو رسید و این شرکت در تازه‌ترین اطلاعیه، به معرفی عناوین ویدیویی محبوب کنسول هیبریدی خود به نام سوییچ پرداخت. البته، این گزارش از سمت شعبه اروپای شرکت نینتندو منتشر شده و صرفا شامل کاربران کشورهای اروپایی است.

بر این اساس، همان‌طور که انتظار می‌رفت، محبوبیت اثر ویدیویی فوق العاده مهیج شرکت اپیک گیمز یعنی Fortnite تنها به پلتفرم پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و یا پی‌سی خلاصه نشده و این عنوان روی کنسول نینتندو سوییچ نیز از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است و روزانه میلیون‌ها کاربر را به خود سرگرم می‌کند. بدین ترتیب، به نظر می‌رسد که فورت‌نایت بیش‌تر از هر بازی دیگری مورد توجه بازیکنان اروپایی قرار گرفته و این بازی با وجود رقبای سرسخت همچون سوپر ماریو، لقب محبوب ترین بازی سال 2018 نینتندو سوییچ را از آن خود کرده است.

حضور این بازی در صدر جدول چندان دور از ذهن نبود، چرا که بخش بتل رویال این عنوان به صورت رایگان در اختیار تمامی کاربران و دارندگان قرار گرفته و از طرفی، فورت‌نایت در حال حاضر به عنوان محبوب‌ترین بازی تمامی پلتفرم‌ها نیز شناخته می‌شود و حتی رکورد بیشترین تعداد بازیکنان همزمان نیز در اختیار دارد.

عنوان The Legend of Zelda: Breath of the Wild، دریافت کننده جایزه بهترین بازی سال میلادی 2017 در مراسم‌های مختلف، در رده دوم این جدول به چشم می‌خورد. همچنین، عنوان مفرح سوپر ماریو اودیسه، یکی از بازی‌های برتر تاریخ سوییچ، جایگاه سوم این جدول را به خود اختصاص داده است. از طرفی، با توجه به اینکه زمان زیادی از عرضه بازی بی‌نظیر Super Smash Bros. Ultimate نمی‌گذرد، این عنوان در جایگاه هجدهم جدول قرار گرفته است.

در ادامه، می‌توانید فهرست اسامی محبوب ترین بازی های سال 2018 نینتندو سوییچ را مشاهده کنید.

Fortnite The Legend of Zelda: Breath of the Wild Super Mario Odyssey Splatoon 2 Mario Kart 8 Deluxe FIFA 18 Minecraft Pokemon: Let’s Go, Pikachu Pokemon: Let’s Go, Eevee Xenoblade Chronicles 2 The Elder Scrolls V: Skyrim Rocket League Mario + Rabbids: Kingdom Battle Pokemon Quest Stardew Valley Dragon Ball Xenoverse 2 Octopath Traveler Super Smash Bros. Ultimate Paladins Super Mario Party

با محبوب ترین بازی های سال 2018 نینتندو سوییچ آشنا شوید!

در طرف دیگر، در حالی که آقای مت پیسکاتلا (Mat Piscatella)، تحلیل‌گر ارشد گروه آماری معتبر NPD، سال 2019 را سالی سرشار از موفقیت را برای کنسول نینتندو سوییچ پیش‌بینی کرده و این دستگاه را پرفروش‌ترین کنسول سال جاری میلادی می‌داند، بار دیگر در صحنه حضور پیدا کرده و نسبت به انتشار فهرست فوق واکنش نشان داده است.

مت پیسکاتلا بر این باور است که موفقیت باورنکردنی بازی فورت‌نایت در سال جاری میلادی نیز ادامه پیدا می‌کند و روند صعودی درآمد این عنوان، صنعت بازی‌های ویدیویی را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد. با توجه به بخش درآمد حاصل از پرداخت درون برنامه‌ای بازی فورت‌نایت و عملکرد عالی آن، وی در این باره توضیح داد:

شرکت نینتندو بازی فروت‌نایت را به عنوان محبوب‌ترین بازی سال میلادی 2018 کنسول سوییچ معرفی کرده است. یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های تجاری در سال جاری، مقایسه حجم درآمد دلاری حاصل از بخش سیستم پرداخت درون برنامه‌ای بازی Fortnite و تاثیر آن در فروش نرم‌ افزار، سخت افزار و لوزام جانبی تمامی پلتفرم‌ها در سال قبلی است. این رقابت، قطعا آسان نخواهد بود.

حال، دیدگاه شما در رابطه با محبوب ترین بازی های سال 2018 نینتندو سوییچ چیست؟ شما در سال گذشته میلادی بیشتر وقت خود را صرف تجربه کدام بازی این کنسول می‌کردید؟ دیدگاه‌ها و نظرات شخصی خود را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

Source: GameSpot

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا