سه امتیاز دیدار نیمه تمام لیگ برتر والیبال به حساب پیام واریز شد


سه امتیاز دیدار نیمه تمام لیگ برتر والیبال به حساب پیام واریز شد

آرای کمیته انضباطی فدراسیون والیبال درباره حواشی به وجود آمده دیدار نیمه تمام تیم های پیام خراسان و خاتم اردکان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،مرکز خراسان رضوی،در بخشی از این رای آمده است "به لحاظ امتناع سه امتیاز دیدار نیمه تمام لیگ برتر والیبال به حساب پیام واریز شدتیم خاتم اردکان از حضور برای ادامه مسابقه نتیجه سه برصفر به نفع تیم پیام خراسان اعلام میشود".

"در خصوص رفتار غیرورزشی و توهین آمیز برخی تماشاگران تیم پیام خراسان و هتک حرمت برخی بازیکنان تیم خاتم اردکان از سوی آنها و کنترل نکردن تماشاگران از سوی باشگاه پیام خراسان این تیم به یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگر در بازی خانگی و پرداخت یکصدمیلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد".

"درباره سرگروه تشویق کنندگان تیم پیام خراسان که با ترغیب تماشاگران و به کار بردن الفاظ ناشایست موجب برهم زدن فضای سالن مسابقه شده است نامبرده تا پایان فصل لیگ برتر سال 97 از حضور در سالن مسابقه والیبال محروم گردید".

دیدار تیم های والیبال پیام خراسان و خاتم اردکان در هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال باشگاه های ایران با حاشیه هایی همراه بود، در حالی که نماینده خراسان رضوی از میهمان خود در ست پنجم پیش بود بازی نیمه تمام پایان یافت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ جدید مرتضی گودرزی بنام آینه بندون