وزش تندباد ، کاهش شدید دما و بارش برف در راه کشور


وزش تندباد ، کاهش شدید دما و بارش برف در راه کشور

هواشناسی کل کشور هشدار داد برف، وزش تندباد و کاهش نسبتاً شدید دما و بارش گسترده ظرف روزهای آینده شهرهای مختلف کشور را فرا می‌گیرد.

هواشناسی کل کشور هشدار داد برف، وزش تندباد و کاهش نسبتاً شدید دما و بارش گسترده ظرف روزهای آینده شهرهای مختلف کشور را فرا می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد از عصر چهارشنبه سیستم بارشی از سمت جنوب‌غرب وارد و به تدریج غرب و شمال‌غرب را فرامی‌گیرد. همچنین پنجشنبه تا جمعه بارش گسترده‌ای در بیشتر مناطق کشور خواهیم داشت. پیش بینی وضعیت آب و هوایی استان‌هایی که در سه روز آینده شاهد بارش برف و باران خواهند بود به شرح زیر است :

چهارشنبه 97/10/26:

بارش برف و باران گاهی وزش باد شدید در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، غرب کردستان، کرمانشاه، لرستان، جنوب اصفهان، شمال غرب فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه وبویراحمد، خوزستان و ایلام.

پنجشنبه 97/10/27:

بارش برف و باران گاهی وزش باد شدید در استان‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، لرستان، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه وبویراحمد، فارس، خوزستان، بوشهر، ایلام، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، قم، همدان، مرکزی،خراسان شمالی،خراسان رضوی،شمال خراسان جنوبی،شمال یزد، گیلان، مازندران و گلستان.

جمعه97/10/28:

بارش برف و باران گاهی وزش باد شدید در استان‌های گلستان، شرق مازندران، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی.

همچنین سازمان هواشناسی در هشدارهایی اعلام کرد: روزهای پنجشنبه و جمعه از تردد در محورهای کرج _ چالوس(محدوده کندوان) و تهران _آمل(محدوده هراز)جداً خودداری کنید، این دو روز احتمال مسدود شدن محورهای منتهی به مازندران بالاست.

تندباد و طوفان گسترده‌ای پنجشنبه تا جمعه ایران را فرا می‌گیرد که لازم است اکثر استان‌ها بجز شمال غرب و شمال‌شرق در آمادگی کامل باشند تا خسارتی نداشته باشیم.

بارش برف در اکثر شهرهای شمال‌غرب و غرب موجب اختلال در تردد محورهای مواصلاتی خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر | تیپ خاص و متفاوت زنان یگان ویژه در رژه روز ارتش