از تمرین نکردن بودیمیر تا دعوای هواداران در فضای مجازی


از تمرین نکردن بودیمیر تا دعوای هواداران در فضای مجازی
مهاجم کروات به دلیل بیماری در تمرین تیم پرسپولیس غایب بود.

ماریو بودیمیر که این روز‌ها با پرسپولیس در دوحه تمرین می‌کند در تمرین دیروز این تیم غایب بود و به استراحت پرداخت. بودیمیر به دلیل مشکلات گوارشی با هماهنگی برانکو به استراحت پرداخت و با پرسپولیسی‌ها تمرین نکرد تا شرایطش هرچه زودتر بهتر شود.

البته به نظر می‌رسد این بازیکن از امروز تمرینات خود را با سرخ‌پوشان آغاز کند و مشکل او جدی نخواهد بود. این مهاجم کروات که هنوز قرارداد رسمی با پرسپولیس امضا نکرده خیلی زود سوژه رسانه‌ها و فضای مجازی شد و بهانه جدیدی برای کری‌خوانی هواداران پرسپولیس و استقلال. دلیل آن جدا از مسائل فنی و کارنامه خوب او مبلغ پیشنهادی‌اش به پرسپولیس است.

بر اساس گزارش رسانه‌های ایران و کرواسی، بودیمیر قرار است با قراردادی به ارزش ۳۵۰ هزار یورو پرسپولیسی شود و این مبلغ با قیمت ۱۳۴۰۰ تومانی یورو در بازار آزاد ارز می‌شود حدود ۵ میلیارد تومان! به ادعای پرسپولیسی‌ها این رقم قرار است برای ۱۸ ماه به ماریو پرداخت شود و ادعای ۱۰ میلیاردی برخی رسانه‌ها صحت ندارد. در این میان کانال‌های هوادارای پرسپولیس هم وارد این کارزار نقل‌وانتقالاتی شده‌اند و مدعی‌اند قیمت بودیمیر مناسب است و اگر هم قرار به انتقاد باشد چرا رسانه‌ها از قرارداد گران‌قیمت وینفرد شفر سرمربی آلمانی استقلال و ۲ بازیکن جداشده این تیم یعنی مارکوس نویمایر و الحاجی گرو انتقاد نمی‌کنند.

این کانال‌ها در ادامه دست به افشاگری زده و نوشته‌اند: «‏زمانی که گرو به استقلال پیوست رسانه‌های نیجریه‌ای از قرارداد ۳ میلیون یورویی برای ۳ فصل خبر دادند که آن زمان قیمت یورو ۱۱۲۰۰ تومان بود که رقم عجیب ۳۳ میلیارد را ثبت می‌کرد! در آن مقطع کمتر رسانه‌ای به این قرارداد عجیب و گران‌قیمت پرداخت و حالا که پرسپولیس با بودیمیر ۳۵۰ هزار یورو قرارداد بسته انتقادها شروع شده است.» البته گفته می‌شود رقم قرارداد بودیمیر برای ۱۸ ماه ۸۰۰ هزار یوروست که بیش از ۱۰ میلیارد می‌شود و اگر نگاه رنگی را کنار بگذاریم در شرایط فعلی اقتصادی کشور رقم هنگفت و گزافی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان