مطمئنم امسال قهرمان می‌شویم


مطمئنم امسال قهرمان می‌شویم

بازیکن تیم بسکتبال بانوان هیرو گفت: دلیل نوع بازی تیم را مقابل دانشگاه آزاد نمی‌دانم؛ اما مدعی هستیم و امسال قهرمان می‌شویم.

مطمئنم امسال قهرمان می‌شویمشادی عبدالوند به خبرنگار خبرگزاری صداوسیما درباره نیم فصل نخست سوپرلیگ بانوان گفت: با وجود شکست مقابل دانشگاه آزاد در گروه خود اول شدیم. دور برگشت، این تیم را هم با اختلاف شکست می‌دهیم. به هر حال تیم ما بازیکنان با سابقه‌ای دارد و تیم آن‌ها جوان است.

عبدالوند با اشاره به اینکه پیش از بازی با دانشگاه آزاد، کمترین اختلاف هیرو با حریفان ۲۱ امتیاز بود، تاکید کرد: کلا تیم خوبی داریم. مدعی هستیم و مطمئنم که امسال قهرمان می‌شویم.
همه چیز مقابل دانشگاه آزاد آشفته بود

وی درباره شکست مقابل دانشگاه آزاد افزود: اصلا فکر نمی‌کردم در بازی آخر نیم فصل مقابل دانشگاه آزاد شکست بخوریم و تا لحظات آخر تصورمان این بود که برنده می‌شویم. به هر حال تینا عیسائیان هم واقعا روی تیم ما تاثیر دارد و از ابتدا در بازی نبود. خودمان هم از نظر تیمی خوب بازی نکردیم. همه چیز آشفته بود و هماهنگی کمی داشتیم.

بازیکن تیم بانوان هیرو گفت: دلیلش را واقعا نمی‌دانم، چون حتی انفرادی هم خوب بازی نکردیم. خودم هم اصلا به این شکلی نیستم که مقابل دانشگاه آزاد بازی کردم. به نظرم باید کمی بیشتر از نظر تاکتیکی روی دفاع کار کنیم و بازیکنان قدبلند طوری باشند که وقتی مقابل بازیکن سرعتی قرار می‌گیرند، از پس آن‌ها بربیایند.
آماده ام و انگیزه زیادی دارم

وی درباره شرایط خود گفت: امسال بهترین بازی هایم را انجام دادم. خیلی آماده ام و انگیزه زیادی دارم. اینکه هر پنجشنبه بازی می‌کنیم، کمک زیادی می‌کند که آمادگی بهتری هم داشته باشیم.

بازیکن تیم هیرو در پاسخ به اینکه با وجود قرار گرفتن در تیم پرستاره، افت آماری زیادی در این فصل نداشته است، توضیح داد: آن سالی که قهرمان لیگ شدیم، به نظرم در بین چهار بازیکن بالا از نظر آماری قرار گرفتم. حتی بیشتر آمار پاس گل و امتیازآوری را با وجود پست فوروارد داشتم و خیلی بیشتر ریباند می‌کردم.

عبدالوند ادامه داد: وقتی تیم جوانتر باشد و مثل ترکیب پارسال در کرمان، ستاره نداشته باشد، معلوم است که بار تیم بیشتر روی من است. با این وجود در هر تیمی باشم، کار خود را انجام می‌دهم و مدل بازی ام به این شکل است که در هر بازی از پس کار‌ها بر می‌آیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا