پذیرش بیمار در بیمارستان امام خمینی(ره) خوی آغاز شد


پذیرش بیمار در بیمارستان امام خمینی(ره) خوی آغاز شد

ارومیه- ایرنا- رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خوی گفت: پذیرش بیمار در بخش های اورژانس، قلب و سی سی یو بیمارستان آموزشی و درمانی امام خمینی (ره) این شهرستان آغاز شد.

فاطمه مقدم تبریزی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روند پذیرش بیمار از چند روز قبل در این بیمارستان شروع شده بود و از امروز این پذیرش و ارائه خدمات درمانی برای عموم به صورت رسمی آغاز شد.
رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خوی اضافه کرد: در حال حاضر بخش های قلب، سی سی یو و اورژانس بیمارستان فعال بوده و همکاران بر اساس برنامه و شیفت کاری برای ارائه خدمات درمانی آماده هستند.
وی با بیان اینکه این بیمارستان 216 تختخوابی است، افزود: بخش اورژانس این بیمارستان دارای 24، بخش قلب 26 و سی سی یو 13 تخت است.
وی با قدردانی از تمامی کسانی که در تکمیل این پروژه نقش داشتند، افزود: بدون شک بهره برداری از این مرکز نقطه عطفی در حل مشکلات درمانی منطقه خواهد بود.
وی با اشاره به برگزاری آیین افتتاح رسمی این بیمارستان، گفت: آیین افتتاح بیمارستان امام خمینی (ره) طی ماه جاری با حضور یکی از مسوولان عالی رتبه کشور برگزار می شود.
به گزارش ایرنا شهرستان خوی در حال حاضر 2 بیمارستان با 300 تخت دارد که فرسودگی و قدمت 90 ساله این بیمارستان ها امکان ارائه خدمات مطلوب در بخش سلامت در این شهرستان را با مشکل مواجه کرده است.
بیمارستان های 222 تختخوابی و آیت الله خویی این شهرستان تا پیش از دولت تدبیر و امید سال ها بلاتکلیف بود ولی با فعالیت این دولت، ساخت آنها از سر گرفته شد و روند سریعی به خود گرفت.
3072/7132

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر فوری از واریز مرحله سوم سود سهام عدالت