ثبت نام 35 هزار نفر ی کرمانی ها برای پیاده روی اربعین/خدمت رسانی 36 موکب استان کرمان به زائران اربعین


ثبت نام 35 هزار نفر ی کرمانی ها برای پیاده روی اربعین/خدمت رسانی 36 موکب استان کرمان به زائران اربعین

تا این لحظه 35 هزار نفر برای پیاده روی اربعین در سامانه سماح ثبت نام کرده اند و برای 27 هزار نفر ویزا صادر شده است و بر اساس پیش بینی ها جمع بیشتری از استان کرمان در این اجتماع شرکت خواهند کرد.

کد خبر: 87273 ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ ۰۸:۲۶:۵۴

در جلسه ستاد اربعین استان کرمان مطرح شد؛

تا این لحظه ۳۵ هزار نفر برای پیاده روی اربعین در سامانه سماح ثبت نام کرده اند و برای ۲۷ هزار نفر ویزا صادر شده است و بر اساس پیش بینی ها جمع بیشتری از استان کرمان در این اجتماع شرکت خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کرمان خبر ؛ علی متقی جعفری سرپرست معاونت سیاسی امنیتی، اجتماعی استانداری کرمان، در جلسه ستاد اربعین استان گفت: ۳۷ موکب در استان کرمان ثبت نام و ۳۶ موکب اعلام آمادگی کردند.

وی با بیان اینکه بعضی از موکب های کرمان لب مرز هستند و تعدادی دیگر در حال حرکت هستند ، اظهار داشت : کرمان یکی از استان های مهم در حوزه ارائه خدمات به زائران اربعین است .

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی، اجتماعی استانداری کرمان افزود: استان کرمان آمادگی لازم را دارد تا بهتر از سال قبل بتواند به جمع بیشتری از زائران پیاده اربعین ارائه خدمات کند.

وی بیان کرد : امیدواریم شاهد شکوه و عظمت برگزاری این همایش بزرگ اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی باشیم.

ملانوری بیان کرد: تا این لحظه ۳۵ هزار نفر برای پیاده روی اربعین در سامانه سماح ثبت نام کرده اند و برای ۲۷ هزار نفر ویزا صادر شده است. بر اساس پیش بینی های صورت گرفته جمع بیشتری در مراسم پیاده روی اربعین از استان کرمان شرکت خواهند کرد.

وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرمودند «در یک جنگ روانی قرار گرفته ایم» و قطعا یکی از ثمرات قیام عاشورا که برای همیشه مسلمانان را بیمه کرده تا اجتماع بزرگی شکل دهیم که باعث همدلی و اتحاد می شود و هم گفتمان دینی در این حرکت داشته باشیم و بزرگترین ثمره این قیام تقویت مباحث دینی است.

رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان کرمان هم در ادامه جلسه امروز گفت: آموزش بهداشتی برای موکب داران با هماهنگی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در حال انجام است.

حسین مصدقی افزود: ۱۰ دستگاه آمبولانس به اضافه دو دستگاه اتوبوس آمبولانس برای مراسم اربعین در نظرگرفته است و ۲۷ نفر از کارشناسان فوریت های پزشکی و یک نفر پزشک از استان کرمان در مرز مهران مستقر خواهند شد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !