علی‌اکبر شکارچی «آموزش نوین کمانچه‌نوازی» را منتشر می‌کند


علی‌اکبر شکارچی «آموزش نوین کمانچه‌نوازی» را منتشر می‌کند

علی‌اکبر شکارچی «آموزش نوین کمانچه‌نوازی» را منتشر می‌کند نوشته علی‌اکبر شکارچی «آموزش نوین کمانچه‌نوازی» را منتشر می‌کند اولین بار در موسیقی ایرانیان. پدیدار شد.

علی‌اکبر شکارچی «آموزش نوین کمانچه‌نوازی» را منتشر می‌کندعلی‌اکبر شکارچی «آموزش نوین کمانچه‌نوازی» را منتشر می‌کند

«علی‌اکبر شکارچی» – آهنگساز و نوازنده‌ی برجسته‌ی کمانچه- به‌زودی اثر «آموزش نوین کمانچه‌نوازی» که شامل چند کتاب و دی‌وی‌دی است را منتشر می‌کند. در این اثر فرزندانِ شکارچی نیز حضور داشته‌اند و اثر هم‌اکنون در مرحله‌ی تدوین و نت‌نویسی است. این اثر را می‌توان حاصل تجربه‌ی سالیانِ «شکارچی» در زمینه‌ی نوازندگی کمانچه دانستکه طی چند دی‌وی دی و کتاب آموزشی منتشر می‌شود. نکته‌ی مهم در این اثر، آن است که شکارچی، هم روش سینه به سینه و هم روش نت‌اموزی را مورد توجه قرار داده است.

از این هنرمند چندی قبل، آلبوم تصویری «پنجگاه» ساخته علی‌اکبر شکارچی و یادواره‌ای برای پنج استاد بزرگ موسیقی ایران منتشر شد. این اثر به یاد عطا جنگوک، داریوش صَفوَت، هابیل علی‌اُف، محمد رضا لطفی و احمد مُحسن‌پور ساخته شده است. این آلبوم که به صورت تصویری توسط موسسه‌ فرهنگی هنری «کمان آوای آرش» تهیه شده شامل کمانچه‌نوازی و آوازهای علی‌اکبر شکارچی است.

مطالب پربازید

.yuzo_related_post .relatedthumb .yuzo_related_post .relatedthumb:hover .yuzo_related_post .yuzo_text, .yuzo_related_post .yuzo_views_post .yuzo_related_post .relatedthumb:hover .yuzo_text, .yuzo_related_post:hover .yuzo_views_post .yuzo_related_post .relatedthumb a .yuzo_related_post .relatedthumb a:hover .yuzo_related_post .relatedthumb:hover a .yuzo_related_post .relatedthumb

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...