خلاصه داستان قسمت آخر سریال عشق سیاه و سفید و عکس های بازیگرا سریال ترکی


قسمت آخر سریال عشق سیاه و سفید, سرنوشت فرهاد و آصلی در سریال عشق سیاه و سفید, داستان قسمت های سریال ترکی عشق سیاه و سفید, عشق سیاه و سفید نوشته خلاصه داستان قسمت آخر سریال عشق سیاه و سفید و عکس های بازیگرا سریال ترکی اولین بار در تاپ ناز پدیدار شد.

خلاصه داستان قسمت آخر سریال عشق سیاه و سفید و عکس های بازیگرا سریال ترکی

سریال عشق سیاه سفید با بازی بیرجه آکالای و ابراهیم چلیکول یکی از سریال جالبی است که از شبکه کانال دی پخش شد و در ایران هم از شبکه جم سریز پخش می شود. در این بخش خلاصه داستان سریال و عکس های بایگران “سریال عشق سیاه و سفید” را مشاهده می کنید.

خلاصه داستان سریال عشق سیاه و سفید جم سریز

فرهاد اصلان برای درمان مردی که دنبالش بود به یک دکتر نیاز پیدا می کند و برای همین با دکتری به نام آسلی چینار که خودش رو فدای درمان انسان ها کرده آشنا می شود. دو انسان که به اندازه ی سیاه و سفید با هم متضاد هستند و به هیچ وجه امکان با هم بودنشان وجود ندارد .آسلی که به زور در عمارت نگه داشته شده بود در تلاش بود تا فرد زخمی را درمان کند که شاهد چیزی می شود که نباید می شد و این آغاز ماجرایی است که زندگی و سرنوشت این دو را تحت تاثیر قرار می دهد.

عکس های بازیگران سریال عشق سیاه و سفید

بیرجه آکالای در نقش آصلی

محمود اوزنور در نقش نامیک

ابراهیم چلیکول در نقش فرهات

گاهیت چوک در نقش کانیت

آرزو گمزه کلینچ در نقش یتر

اجه دیزدار در نقش اگیت

سونا دیزدار در نقش زینب

تیمور اولکباس در نقش عابیدین

سینم سونسال در نقش جم چینار

ماکیت کوپر در نقش آزاد

سلین سرکرسی در نقش آیهان

عکس های بازیگران سریال عشق سیاه و سفید

خلاصه داستان قسمت آخر سریال عشق سیاه و سفید و عکس های بازیگرا سریال ترکی

عکس سریال عشق سیاه و سفید جم سریز

خلاصه داستان قسمت آخر سریال عشق سیاه و سفید و عکس های بازیگرا سریال ترکی

عکس های بازیگران سریال ترکی عشق سیاه و سفید

خلاصه داستان قسمت آخر سریال عشق سیاه و سفید و عکس های بازیگرا سریال ترکیخلاصه داستان قسمت آخر سریال عشق سیاه و سفید و عکس های بازیگرا سریال ترکیخلاصه داستان قسمت آخر سریال عشق سیاه و سفید و عکس های بازیگرا سریال ترکیخلاصه داستان قسمت آخر سریال عشق سیاه و سفید و عکس های بازیگرا سریال ترکیخلاصه داستان قسمت آخر سریال عشق سیاه و سفید و عکس های بازیگرا سریال ترکیخلاصه داستان قسمت آخر سریال عشق سیاه و سفید و عکس های بازیگرا سریال ترکیخلاصه داستان قسمت آخر سریال عشق سیاه و سفید و عکس های بازیگرا سریال ترکیخلاصه داستان قسمت آخر سریال عشق سیاه و سفید و عکس های بازیگرا سریال ترکیخلاصه داستان قسمت آخر سریال عشق سیاه و سفید و عکس های بازیگرا سریال ترکیخلاصه داستان قسمت آخر سریال عشق سیاه و سفید و عکس های بازیگرا سریال ترکی خلاصه داستان قسمت آخر سریال عشق سیاه و سفید و عکس های بازیگرا سریال ترکی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فیلم و سریال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندازه گیری اندام کودک در متد مولر