همکاری خودروسازان و شرکت‌های دانش بنیان راه حمایت از تولید داخل


منطقی گفت:‌اگر شرکت‌های دانش بنیان و خودروسازان همکاری و تعامل بیشتری داشته باشند رونق تولید محقق خواهد شد.

همکاری خودروسازان و شرکت‌های دانش بنیان راه حمایت از تولید داخلبه گزارش حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، منوچهر منطقی دبیر ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری در بازدید از نخستین نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید و پویش ملی نهضت ساخت داخل (ایران ساخت) و با اشاره به جوانان ایده پرداز است، اظهار کرد: توجه به بحث حمل و نقل و رونق دادن به تولیدات ملی از جمله نکات حائز اهمیتی است که باید به آن توجه داشته باشیم.

وی ادامه داد:‌ توانمندی قطعه‌سازان داخلی و خودروسازان ایرانی بالا است اما خودروسازان و شرکت‌های دانش بنیان باید با یکدیگر همکاری داشته باشند.

هوشمندسازی یکی از نیاز‌های صنعت خودروسازی است

منطقی با بیان اینکه هوشمندسازی یکی از نیاز‌های صنعت خودروسازی است گفت:‌ هوشمندسازی همراه با تعامل میان نهاد‌های مرتبط با حمل و نقل، استارتاپ‌ها و شرکت‌های خدماتی امکانپذیر است.

بیشتر بخوانید: شهریور؛ زمان آغاز به کار جت‌های تخصصی مسافربر

دبیر ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تصریح کرد:‌ کار ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری بعد از اتمام نمایشگاه، آغاز می‌شود.

وی ادامه داد:‌ این ستاد مسئولیت ویژه‌ای برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان دارد و تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا با ایجاد ارتباط میان استارت آپ‌ها و بخش‌های دولتی گامی موثر برای توسعه فناوری‌های نوین و حمایت از تولیدات داخلی بردارد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی مجری کلید اسرار از دختر و همسر جذابش برای اولین بار + بیوگرافی و عکی های خصوصی !